سریالسریال‌ایرانی

دانلود سکانس سریال بانوی عمارت از حجامت

مجله اینترتی کولاک : در سریال بانوی عمارت در لحظه ای که به سبب تحریک احساسات و شروع قسمت جدید، همه مشتاق دانستن زندگی راز آلود یک بانوی فیلم هستیم، ناگهان علت این زندگی غمبار و این بیماری و ظاهر وحشتناک حجامت بیان می شود.

 

اگر سازندگان این برنامه قصد وهن این سنت موکد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم را نداشتند، می توانستند علت از بین رفتن زیبایی آن بانو را  سوختگی عنوان کنند، نه یک بیماری که از راه های انتقال آن هیچ اطلاعی ندارند!

برای اینجانب که یک متخصص بیماریهای عفونی هستم بسیار عجیب بود که حتی یک مشاوره کوچک یا تحقیق علمی در مورد راه انتقال جذام در یک سریال با این همه هزینه از بیت المال انجام نشده باشد!

راه انتقال جذام از حشرات، خاک و قطرات بینی است و تا کنون در هیچ کتابی از کتب جدید و قدیم راه انتقال خونی و زخم (اعم از حجامت و غیره) عنوان نشده است.

در عجبم در کشوری که پرچم دار اسلام در جهان است از طرف نهادهای مختلف علیه یک سنت قطعی از پیامبر گرامی اسلام این گونه غیر علمی مقابله می شود. آن هم حجامت که از سنتهای ملی ایرانیان در سالیان متمادی قبل از اسلام است و متاسفانه به سبب عناد و غفلت ما در جهان به عنوان طب چینی از آن یاد می کنند.

با یک گشت وگذار کوچک در مقالات علمی جهان با نام حجامت یا wet cuuping مقالات علمی متعدد با اثرات شگرف مشاهده می کنید به طوری که پروفسور یوهان آبله در آلمان آن را درمان عجیب و ۷۵% بیماران خود را با نوعی از حجامت درمان می کرده است.

برای مخدوش شدن چهره حجامت، آن را در حمامه ا و توسط کولی ها و با شاخ انجام می دادند ، در حالی که حکمای طراز اول ما با کوزه و با روش صحیح انجام می دادند و از ائمه اطهار علیهم السلام روایت داریم که آب زدن به حجامت نهی شده است و خلاف اصول حجامت است . در حالی که در این سریال، این چهره مخدوش و کریه از حجامت نشان داده می شود.

در پایان خدا را شاکریم که با همه خباثت ها و خناسی ها در امر حجامت ، به سبب تاثیرات معجزه آسای این سنت قطعی پیامبر اعظم اسلام، در سالهای اخیر با استقبال خوب مردم و پزشکان این روش درمانی جایگاه خود را پیدا کرده است.

و العاقبه للمتقین

دکتر محمد فصیحی دستجردی متخصص بیماریهای عفونی  متخصص بیماریهای عفونی

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا