چهره هاسلبریتی خارجی

نامزد یا همسر واقعی ادا اجه بازیگر نقش ییلدیز در سیب ممنوعه کیست؟ بیوگرافی برهان تونجر

نامزد یا همسر واقعی ادا اجه بازیگر نقش ییلدیز در سیب ممنوعه کیست؟ به همراه زندگینامه و بیوگرافی برهان تونجر نامزد ادا اجه و اطلاعاتی از زندگی شخصی. ادا اجه بازیگر نقش ییلیدز ییلماز در سریال پرطرفدار سیب ممنوعه است.

همسر واقعی ادا اجه بازیگر نقش ییلدیز
همسر واقعی ادا اجه بازیگر نقش ییلدیز

ادا اجه ۳۰ خرداد ۱۳۶۹ مصادف با (۲۰ ژوئن ۱۹۹۰) در استانبول متولد شد، بازیگر و مدلینگ ترک زبان است. یکی از بازیگران موفق ترکیه است، که خیلی زود به شهرت رسید و در حال حاضر در عرصه بازیگری و مدلینگ نیز فعالیت دارد

ادا اجه تحصیل کرده دبیرستان (sisli terakki) و فارغ التحصیل دانشگاه بیلگی در رشته ی روانشناسی است. وی همچنین به زبان انگلیسی و آلمانی تسلط کامل دارد. ادا پس از تمام کردن دانشگاه به یادگیری تاریخ هنر علاقه مند شد.

ادا اجه متولد شهر استانبول، کوچکترین فرد در خانواده است پدر وی مهندس برق است و مادرش هم خانه دار، او همچنین دو خواهر بزرگتر از خود دارد و سومین فرزند خانواده است.

درسال ۲۰۱۸ شایعاتی در مورد رابطه عاشقانه ادا با هم بازی خود انور تونا در سریال سیب ممنوعه پخش شد ولی این شایعات صحت نداشت. گفتنی است وی اکنون با بازیکن موفق تیم بسکتبال ترکیه برهان تونجر رابطه عاشقانه دارد. این دو چندی قبل با یکدیگر نامزد کردند و البته هر از گاهی اخباری مبنی بر قهر آنها در ضای مجازی منشر می شود! مثل دوران قرنطینه کرونا که ادا اجه از قهر و جداییش با تونجر خبر داد اما بعد از دوران قرنطینه این دو باهم اشتی کردند و به سفر تفریحی رفتند!

بیوگرافی برهان تونجر

برهان تونجر ۲۳ مارس ۱۹۹۳ در استانبول به دنیا آمده است، بازیکن بسکتبال ترکیه است. وی یک بسکتبالیست حرفه است که در تیم Anadolu Efes ترکیه بازی می کند، او خیلی وقت است که با ادا در ارتباط است و شاید در آینده با هم ازدواج کردند

ادا اجه در همان کودکی علاقه زیادی به تئاتر داشت، در مدرسه نیز به صورت مبتدی کارشو شروع کرد. او با نقش آفرینی خودش (تومار اوزوکور) مدیر بازیگران تئاتر را متوجه خود کرد‌‌‌؛تومار هنگامی که متوجه استعداد های ادا شد به وی پیشنهاد بازیگری داد و ادا هم پیشنهاد او را قبول کرد.

ادا اجه برای اولین بار در سریال Mihriban(علم زندگی) بازی کرد که ۱۳ سال سن داشت. سپس در سن ۲۱ سالگی و سال ۲۰۱۰ برای اولین بار به صورت حرفه ای در سریال(Bez bebek) ایفای نقش کرد. او توانست جایزه بهترین نقش اصلی در سریال( Pis Yedili) در سال ۲۰۱۲ را نصیب خود کرد.

همان طور که در بالا اشاره کردیم از سن ۱۳ سالگی در فیلم، سریال و تئاتر های زیادی ایفای نقش کرده است، اما خب بهترین نقش و حضور او در سریال «سیب ممنوعه» است که یکی از نقش های اصلی را ایفا می کند، توانسته به خوبی چهره اش شناخته شود و به محبوبیت برسد.

این هنرمند علاوه بر حرفه بازیگری در یک گالری هنری نیز مشغول به کار است. بخاطر قد بلند (۱۷۳ سانتی متر)، موهای بلوند و چشمان سبز رنگش در کارهای مدلینگ نیز به او پیشنهاد شده و به گفته برخی رسانه ها در این حرفه نیز فعالیت دارد، البته این کار هنوز از طرف خودش تایید نشده است.

اینستاگرام ادا اجه

eda.ece

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا