موسیقیموسیقی ایران

دانلود قطعه «جولان» از علی قمصری+ویدیو کلیپ

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

دانلود قطعه «جولان» از علی قمصری+ویدیو کلیپ

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

دانلود آهنگ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

علی قمصری نوازنده چیره دست تاز و آهنگساز موسیقی اصیل ایرانی به تازگی قطعه ای به نام «جولان» را منتشر کرده است. همراه با این قطعه ویدیو کلیپ اثر نیز منتشر شده. قطعه جولان علی رغم تلاش های علی قمصری از دفتر موسیقی وزارت ارشاد نتوانست مجوزهای لازم برای انتشار را کسب کند.

قمصری در همین خصوص در صفحه اجتماعی خود نوشت:

«به “جولان” مجوز ندادند. بهتر است بگویم انقدر بهانه تراشیدند و در مسیرم گره انداختند که خودم از پیگیرى بیشتر منصرف شدم. -جولان را تنها در تلگرامم منتشر کردم.
-جولان مورد لطف شما قرار گرفت و سایتها و کانالهایى که بدون مجوز چیزى منتشر نمى کنند ، غیرت به خرج دادند ، به طور خودجوش و بدون درخواست من تریبونى براى این اثر شدند.
به نظر من یک اثر باید از درون موجب سربلندى خود شود نه با تبلیغات اغراق آمیز. و چقدر براى دفتر موسیقى غمگینم که تمام بنیه اش را تنها در مقابله با ژانرى از هنر به کار گرفته که براى حفظ بنیه اش باسیلى صورتش را سرخ نگه مى دارد.
من دل و زبانم در تحسین و انتقاد یکى است و منفعت طلبى مرا به کنش وا نمى دارد. صراحتم بسیارى از چهره هاى شناخته شده را از من دور ساخته و در جاهایى به ضررم تمام شده. اما پشیمان نیستم.»

 

دانلود قطعه جولان

 

 

این پست توسط بخش دانلود آهنگ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

دانلود قطعه «جولان» از علی قمصری+ویدیو کلیپ

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا