چهره هاسلبریتی ایرانی

رونمایی باربد بابایی از دوقلوهایش + جدیدترین عکس آیلین و شایلین بابایی

بالاخره تصاویر آیلین و شایلین بابایی دختران دوقلوی باربد بابایی منتشر شد. رونمایی باربد بابایی از دوقلوهایش به همراه جدیدترین عکس آیلین و شایلین بابایی. باربد بابایی ۲۰ شهریور ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمده است. فارغ التحصیل لیسانس زبان عربی از دانشگاه آزاد می باشد، از مجری گری شبکه ماهواره ای شروع کرد و در ایران با اجرای شب کوک به شدت مشهور شد.

جدیدترین عکس آیلین و شایلین بابایی
جدیدترین عکس آیلین و شایلین بابایی

باربد در جایی گفته است دوست داشته کارگردانی بخواند اما به اجبار خانواده مترجمی خواند. از ترم اول دانشگاه سال ۱۳۷۶ وقتی ۱۹ سال داشت بخاطر علاقه اش در دانشگاه یک گروه تئاتری تشکیل داد و سه سال به این گروه کار کرد.

در سال ۱۳۸۲ وقتی ۲۵ ساله بود مدتی در شبکه مهاجر در برنامه موزیک ما و ایران موزیک در پشت صحنه کار می کرد که بعدها به پیشنهاد امیر غفارمنش مجری این برنامه ها هم شد. همزمان کار شبکه ماهواره ای، چندین پیشنهاد همکاری در تلویزیون داخل را را بدلیل عدم علاقه خود رد کرد.

با تئاتر و نمایش پرتگاه سال ۱۳۷۷ بصورت حرفه ای وارد عرصه هنری شد، در سال ۷۹ برای اولین بار در سریال روزهای بیاد ماندنی شبکه اول نقش فرعی رو ایفا کرد و در چندین تله فیلم نیز حضور داشت.

در سال ۱۳۸۶ پیشنهاد ساخت برنامه موسیقی در رسانه ملی ا می دهد، حتی مجوز برای رسانه خانگی هم از وزارت ارشاد گرفته شد اما بدلایلی به سرانجام نرسید. باربد بابایی ازدواج کرده و صاحب دو فرزند ۱۵ ساله دوقلو است.

در خیلی از سایت ها از غزل حشمت بعنوان همسر باربد بابایی یاد می کنند که صحت ندارد، این دو مدتی در یک برنامه کودک بعنوان همکاری در کنار هم اجرا داشتند که شایعات از این عکس زیر شکل گرفته است

برنامه استعدادیابی موسیقی بنام شب کوک شبکه نسیم به تهیه کنندگی آقای دمیرچی، و مجری گری باربد بابایی در سال ۹۴ با استقبال زیادی پخش شد. او در یک نظرسنجی اینترنتی توانست جز دو مجری برتر از نظر تیپ مخاطبان قرار بگیرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا