چهره هاسلبریتی خارجی

مرام علی بازیگر نقش نایا در سریال عروس بیروت کیست؟ + بیوگرافی مرام علی

مرام علی بازیگر نقش نایا در سریال عروس بیروت کیست؟ به همراه زندگینامه کامل و بیوگرافی مرام علی همچنین اطلاعاتی از زندگی شخصی این بازیگر در این مطلب. مرام علی Maram Ali متولد ۲ اسفند ۱۳۷۰ در دمشق سوریه؛ بازیگر جوان عرب است که اخیرا شاهد بازی زیبای وی با نقش نایا در سریال عروس بیروت بیروت بوده ایم.

مرام علی بازیگر نقش نایا در سریال عروس بیروت
مرام علی بازیگر نقش نایا در سریال عروس بیروت

مرام به غیر از خود یک برادر دارد. او در مصاحبه ای اعلام کرده است که پیشنهاد بازی در یک فیلم هالیوودی را رد کرده است. او گفته است که این نقش، بسیار نقش خوبی بوده و فرصت بسیار خوبی برای او بوده است اما به خاطر صحنه هایی که باید بازی می کرده و تناقض این نوع بازی با ایمان و اعتقاداتش، این پیشنهاد را رد کرده است. با این حال وی گفته است که حسرت این نقش را می خورد. مرام به زبان انگلیسی نیز تسلط بسیار خوبی دارد.

او اعتقاد دارد که یک بازیگر همواره بایستی در ظاهر خود تنوع ایجاد کند اما در زندگی عادی کاملا متفاوت عمل می کند. او بدون آرایش بیرون می رود، لباس های اسپورت می پوشد و با کفش پاشنه بلند و لباس بلند احساس راحتی نمی کند چرا که از کودکی عادت به پوشیدن شلوارک و لباس های کوتاه داشته است بخصوص زمانیکه با پسر بچه ها در کوچه فوتبال بازی می کرده است!

مرام پس از انتشار عکسی از خود در اینستاگرامش که در آن، پوستش را برنزه کرده بود و استایل مو و آرایشش را تغییر داده بود، بسیار مورد توجه قرار گرفت. طرفداران مرام او را بسیار شبیه مایا دیاب دانستند. برخی از آن ها عنوان کرده بودند که مایا زیباتر از مرام است و برخی دیگر از مرام بسیار تعریف کرده بودند و او را جوان تر از مایا می دانستند.

رنگ مورد علاقه مرام، سفید و تیم مورد علاقه اش رئال مادرید است. او بینی خود را عمل کرده و از این کار پشیمان است چرا که تصور می کرده بینی اش زیبا نیست. او معتقد است که وقتی احترام وجود داشته باشد می توان هر مشکلی را در جهان حل کرد.

مرام در بین جواهرات بیشتر از همه به دستبند علاقمند است. او در بین بازیگران، چهره ی پنه لوپه کروز را بسیار زیبا می داند. این بازیگر توانا، تعداد بسیار زیادی کیف دستی دارد و در بین لباس ها بیش از همه به بلوز، لباس های جین و همچنین به پیراهن های جدید مجلسی علاقمند است.

او معیار خاصی در خرید ندارد و از هر چیزی که خوشش بیاید آن را خریداری می کند. مرام مواقع بیکاری اش را در کنار خانواده و دوستانش سپری می کند چرا که به خاطر شرایط کاری و سفرهایش، نمی تواند آنان را مرتب ببیند. علاوه بر این او به تماشای فیلم و ورزش کردن نیز علاقمند است. مرام رابطه نزدیکی با کارمن بصیبص دارد و لبخند او را زیبا می داند.

مرام مجرد است. او تا به امروز با کسی دیده نشده و اعلام کرده است که فعلا به ازدواج فکر نمی کند. زمانیکه مرام ۱۷ ساله بوده، با بازی در سریال دختران خانواده (بنات العیله) این تفکر در او به وجود آمده است که زندگی پس از ازدواج متفاوت می شود و با آغاز رابطه، عشق از بین می رود.

او گفته است که به خاطر تاثیرات این نقش و تفکراتی که برایش بوجود آمده، مدتی به مشکلات روحی روانی و افسردگی مبتلا بوده است اما در حال حاضر با رسیدن به این تفکر که عشق واقعی پس از ازدواج بوجود می آید، نظرش عوض شده و ازدواج را ضروری می داند.

مرام در مصاحبه ای گفته است که مشکلی با ازدواج کردن و بچه دار نشدن ندارد و‌ می تواند بچه ای را به فرزندی قبول کند چرا که نمی خواهد به خاطر مشغله ی کاری، خود را از فرزندش محروم کند. او معتقد است که مادر کسی است که بچه را بزرگ می کند نه کسی که آن را به دنیا می آورد.

مرام در مورد ویژگی های مرد مورد علاقه اش نیز چنین گفته است که بیش از هر چیز به احترام، درک، جوانمردی، آرامش درونی، با خود آشتی بودن اهمیت می دهد و برایش مهم است که همسرش درک کند که وی در عرصه ی نمایش فعال است و محدودیت های کاری و زمانی دارد.

برنامه هایی که مرام علی در آن ها حضور داشته است

۲۰۱۵- برنامه نورت سمانا

فیلم های سینمایی مرام علی 

۲۰۱۱- فیلم سینمایی الموت حبا

۲۰۱۵- فیلم سینمایی انا وانت و امی وابی

فیلم سینمایی لیلی والذئاب

سریال های مرام علی 

۲۰۱۱- سریال شیفون در نقش دیالا

۲۰۱۱- سریال رومنتیکا

۲۰۱۲- سریال بنات العیله در نقش سالی

۲۰۱۲- سریال ما بتخلص حکایتنا

۲۰۱۲- سریال امام الفقها

۲۰۱۳- سریال وطن حاف

۲۰۱۳- سریال ناطرین

۲۰۱۳- سریال سوبر فامیلی در نقش رزان

۲۰۱۳- سریال فتت لعبت در نقش فاتنه

۲۰۱۳- سریال علی الوردی

۲۰۱۴- سریال حمام شامی

۲۰۱۴- سریال القربان

۲۰۱۴- سریال زنود الست

۲۰۱۴- سریال رقص الافاعی

۲۰۱۵- سریال وجوه ورا الوجوه در نقش رانیا

۲۰۱۵- سریال بانتظار الیاسمین

۲۰۱۵- سریال ذهاب وعوده

۲۰۱۵- سریال دامسکو

۲۰۱۵- سریال عنایه مشدده

۲۰۱۶- سریال نص یوم

۲۰۱۶- سریال صرخه روح ۴

۲۰۱۶- سریال عابروا الضباب

۲۰۱۶- سریال الندم در نقش رزان

۲۰۱۶- سریال بقعه ضو ۱۲

۲۰۱۶- سریال مدرسه الحب

۲۰۱۷- سریال اهل الغرام ۳: خماسیه امراه کالقمر در نقش ساندرا

۲۰۱۷- سریال حکم الهوی

۲۰۱۷- سریال شوق در نقش وعد

۲۰۱۸- سریال الواق واق در نقش سوزان

۲۰۱۸- سریال کوما در نقش زینه

۲۰۱۹- سریال عروس بیروت در نقش نایا

۲۰۲۰- سریال الحب جنون ۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا