اخبار داغ

داور دربی ۸۸ کیست؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

داور دربی ۸۸ کیست؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ورزشی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

هشتاد و هشتمین دربی پایتخت ۵ مهر برگزار می شود. دیداری که مثل همیشه نتیجه اش برای هر دوتیم اهمیت زیادی دارد. استقلال برای بریدن نوار ناکامی در بازیهای لیگ و پرسپولیس برای گذشتن از سد السد و رسیدن به فینال آسیا. در فاصله چند روز مانده با دربی ۸۸ هنوز گزینه داوری این بازی مشخص نشده است.

علیرضا فغانی داور بین المللی و سرشناس فوتبال ایران که قضاوت هایش در جام جهانی مورد توجه بسیاری از فوتبالدوستان در سراسر دنیا قرار گرفت، در بازگشت از روسیه در هفته های ابتدایی لیگ برتر قضاوت تیم های بزرگ را برعهده نداشته است.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال به دلیل سفرهای مکرر فغانی به خارج از کشور فقط دو مسابقه او را به عنوان داور وسط در لیگ برتر مورد استفاده قرار داد که آن مسابقات هم تیم های بزرگی برگزارش نکردند. در این شرایط شائبه اختلاف فغانی با فریدون اصفهانیان پیش آمد و خیلی ها اعتقاد دارند که کمیته داوران نمی خواهد از فغانی در بازی های بزرگ داخلی استفاده کند.


این در حالی است که فغانی به تازگی از کره جنوبی برگشته و چون به عنوان داور بازی های دوستانه این کشور انتخاب شده دو هفته دیگر دوباره باید به کره جنوبی برود. از این رو او در زمان برگزاری دیدارهای هفته هشتم در ایران است و مشکلی برای قضاوت در این هفته نخواهد داشت.

حال باید منتظر ماند و دید آیا کمیته داوران به فغانی در هفته هشتم لیگ برتر قضاوتی می دهد یا خیر. از سوی دیگر با توجه به اینکه روز پنجشنبه دربی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس برگزار می شود، شاید کمیته داوران برای اینکه همه شائبه ها را درباره اختلاف اصفهانیان و فغانی از بین ببرد، قضاوت این بازی را به بهترین داور حال حاضر فوتبال ایران بسپارد.

اگرچه فغانی در بازی های قبلی دربی غایب بود و داوران دیگر این مسابقه را سوت زدند اما از آنجایی که بعید است کمیته داوران از فرصت حضور فغانی در ایران استفاده نکند و در این شرایط چه بهتر که مسابقه حساس دربی به او سپرده شود.

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می دهد و آیا فغانی در هفته هشتم لیگ قضاوت خواهد کرد یا نه. آیا داور دربی شماره ۸۸ علیرضا فغانی است؟

این پست توسط بخش ورزشی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

داور دربی ۸۸ کیست؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا