چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای درخواست برداشتن چادر از سر سایه رحمتی شعبده باز در شبکه پنج!

ماجرای درخواست برداشتن چادر از سر سایه رحمتی شعبده باز در شبکه پنج سیما چه بود؟ تحت پیگرد قرار گرفتن سایه رحمتی از سوی مدیران شبکه پنج سیما. روابط عمومی شبکه پنج سیما، با حیرت‌آور خواندن ادعای یک زنِِ شعبده‌باز که مهمان یکی از برنامه‌های نوروزی این شبکه بوده است، از پیگرد قانونی این ماجرا خبر داد.

درخواست برداشتن چادر از سر سایه رحمتی
درخواست برداشتن چادر از سر سایه رحمتی

روابط عمومی شبکه پنج در پاسخ به ادعای سایه رحمتی، تنها زنِ شعبده‌باز ایران، اعلام کرد او را تحت پیگرد قانونی قرار خواهد داد.

سایه رحمتی که نوروز امسال در یکی از برنامه‌های شبکه پنج حاضر شده بود، چندی پیش ادعا کرد که از او خواسته شده بوده است تا در جلوی دوربین، چادرش را بردارد.

روابط عمومی شبکه پنج در همین ارتباط اعلام کرد: «این تهمتی بی‌اساس است و فیلم‌ها و اسناد موجود کذب بودن آن را به راحتی در محاکم ذی صلاح اثبات می‌کند. همچنین قرار دادن عکس مقام معظم رهبری در کنار وسایل شعبده‌بازی نامبرده، موجب وهن بوده و خلاف موازین رسانه ملی است. ایشان با پذیرش توصیه عوامل برنامه، عکس را از قاب تصویر خارج می‌کند.»

روابط عمومی شبکه پنج در ادامه اعلامیه خود تاکید کرده است این اتهام ناروا که به قصد نامعلوم وارد شده، حیرت‌آور بوده و حق پیگیری قضایی آن محفوظ است.

سایه (طیبه) رحمتی اولین زن شعبده باز حرفه ای ایران است. او ۶ مرداد ۱۳۶۶ در بجنورد به دنیا آمده است. او تا مقطع دیپلم تحصیل کرده است، فعالیت خود را با هنر بازیگری شروع کرد سپس وارد عرصه شعبده بازی شد و حالا بعنوان تنها زن شعبده باز ایران فعالیت می کند. نام اصلی اش طیبه و نام هنری اش سایه است.

از کودکی با دیدن فیلم و سریال به شدت تحت تاثیر قرار می گرفت و دوست داشت بازیگر شود به همین علت با حمایت مادرش وارد گروه های نمایشی مدرسه شد. او در عین مخالفت پدرش بصورت پنهانی کار بازیگری می کند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام در خصوص خبر منتشر شده شما به نقل از شبکه ۵ بابت خانم رحمتی عرض میکنم خبر از جانب شبکه ۵ کاملا کذب بوده و مستنداتی از قبیل فیلم و عکس از پشت صحنه این گذارش که به طور اتفاقی از جانب یکی از نزدیکان خانم رحمتی بابت انتشار و اطلاع رسانی در صفحات مجازی برای همراهانشون گرفته شده بود گویای تمامی حقایق و تائید سخنان خانم رحمتی بوده و منتظر ادعای شبکه مبنی بر محاکم قضایی هستیم تا مدارک دفاعیه را ارائه دهیم.ان شاءالله که بعد آن هم همینگونه قدرت انتشار حکم محکمه و دلجویی از خانم رحمتی را داشته باشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا