چهره هاسلبریتی ایرانی

درآمد «عادل فردوسی پور» برای ساخت برنامه «نود» چقدر است؟+عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

درآمد «عادل فردوسی پور» برای ساخت برنامه «نود» چقدر است؟+عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ورزشی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سالهاست عادل فردوسی پور برنامه نود را هر دوشنبه شب روی آنتن شبکه ۳ سیما می برد. در این سالها برنامه تغییرات زیادی کرده و بسیاری از علاقه مندان به فوتبال را پای تلویزیون کشانده است.

چند سالی است اما خیلی ها به دنبال این هستند تا بدانند درآمد و دستمزد سازنده و تهیه کننده برنامه نود، یعنی شخص عادل فردوسی پور از این برنامه چقدر است؟ مساله ای که شخص عادل به هیچ وجه علاقه ای به صحبت درباره آن ندارد و اجازه نمی دهد کسی در این خصوص چیزی بداند.

در سال های اخیر فردوسی پور به برنامه های زیادی را با محوریت حقوق فوتبالیست ها و مربیان ساخته و معمولا در هر برنامه اگر مجال داشته باشد در این خصوص صحبت و اظهار نظر می کند!

چندی قبل شایعات زیادی در خصوص پرداختی برنامه نود به «لوییز فیگو» در برنامه ویژه قرعه کشی جام جهانی مطرح شد که فردوسی پور قویا این شایعات را رد کرد اما اشاره ای به میزان پرداختی به این ستاره پرتغالی سال های نه چندان دور باشگاه رئال مادرید نکرد!

امروز در فضای مجازی نامه ای از شرکت نرم افزاری که با برنامه نود همکاری می کند و اسپانسر این برنامه محسوب می شود منتشر شده است. در این نامه به صورت ریز، به پرداختی های این شرکت به عادل فردوسی پور و مهمان نود در برنامه ویژه قرعه کشی جام جهانی اشاره شده است.

+عکس

این پست توسط بخش ورزشی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

درآمد «عادل فردوسی پور» برای ساخت برنامه «نود» چقدر است؟+عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا