علم و تکنولوژی

درباره تیک آبی برخی اکانت های اینستاگرام چه می دانید؟

مجله اینترنتی کولاک: برخی از اکانت های اینستاگرام در کنار خود تیک آبی رنگی دارند؛ این تیک آبی رنگ نشان می دهد که اینستاگرام تایید می کند که این اکانت رسمی یک سلبریتی یا برند مشهور و … است.

درباره تیک آبی برخی اکانت های اینستاگرام چه می دانید؟

یکی از ویژگی هایی که اینستاگرام به اکانت های افراد مشهور می دهد تا صفحه آن ها از صفحات جعلی متمایز شود قرار دادن تیک آبی در پروفایل آن ها می باشد. اصطلاحا به این تیک آبی، Verified Badge گفته می شود.

اگر دقت کرده باشید برخی از کاربران اینستاگرام دارای تیک آبی هستند به عنوان مثال اگر به صفحه اینستاگرام بهنوش بختیاری و علی کریمی نگاه کنید، می توانید این علامت را در کنار اسم آن ها مشاهده کنید. بر اساس گزارشی که اعلام شده است، این تیک برای افراد مشهوری است که احتمالا پیج فیک برای آنها ساخته می شود. به همین دلیل اینستاگرام سعی می کند با دادن این نشان به این دسته از افراد، صفحه اصلی آن ها را تایید کرده تا اجازه کلاهبرداری را به سایر افراد ندهد. پس کلیه افرادی که سلبریتی هستند، برندهای مختلف و … دارای تیک آبی در اینستاگرام خواهند بود.

راه های گرفتن تیک آبی اینستاگرام

  1. فالوورهای زیادی داشته باشید
    این روش یکی از اولین روش هایی است که توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که تصور می کنند با داشتن فالوورهای بالا می تواند اعتبار را خریداری کرد. هرچند که برخی مواقع این روش جواب می دهد، اما بعضی موقع ها هم شانس با شما یار نیست و ممکن است با ۱ میلیون کاربر هم باز نتوانید این تیک آبی را دریافت کنید.
  1. جعل هویت
    اگر به استفاده از روش های گول زننده علاقه دارید، می توانید به سراغ جعل هویت برای خود بروید. در این حالت شما باید چند اکانت فیک برای خود بسازید و هر بار با اکانت اصلی خود به اینستاگرام پیام دهید که برای شما اکانت جعلی ساخته اند. در این صورت اینستاگرام تصور می کند که شما محوب هستید و تیک آبی را به شما می دهد.
  1. فعال باشید
    فعالیت همیشگی شما در اینستاگرام نشانه علاقه شما به این شبکه اجتماعی است. پس سعی کنید فعالیت خود را در این شبکه زیاد کنید تا احترام اینستاگرام را به خود جلب کرده و تیک آبی را دریافت کنید.
  2. فالوور فیک؟!اگر تصور می کنید که فیک بودن فالوورهای شما اصلا مشخص نیست، سخت در اشتباهید. زمانی که تعداد لایک های شما با تعداد فالوورها هماهنگی نداشته باشد، شما دارید این پیام را ارسال می کنید که فیک هستید. پس با خریدن فالوور فیک شانس خود را برای گرفتن تیک آبی کم می کنید.
  3. تاییدیه بخرید
    اگر می توانید دست به جیب شده و پول خرج کنید، پس بهتر است که اکانت اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کنید و پرداخت هزینه ای، تیک آبی را برای صفحه کاربری خود خریداری کنید.
  1. اعتبار خود را ثابت کنید
    اصل بودن و واقعی بودن اولین چیزی است که اینستاگرام برایش ارزش قائل است. پس اگر واقعا خودتان هستید و می خواهید حرفه ای عمل کنید بهتر است که صفحه خود را به سایر شبکه های اجتماعی لینک کنید و آدرس سایت خود را شامل اطلاعات محل کار و … را در صفحه تان قرار دهید.
  1. داشتن یک بیوگرافی در ویکی پدیا
    برای نشان اعتبار خود یک صفحه ویکی پدیا البته به زبان انگلیسی ایجاد کنید و اطلاعاتی در مورد خود البته واقعی در آن قرار دهید. در این صورت بعد از مدتی تیک آبی اینستاگرام به شما داده می شود.

 

درباره تیک آبی برخی اکانت های اینستاگرام چه می دانید؟

 

/ جواب یاب

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا