چهره هاسلبریتی ایرانی

زندگینامه روفیا محضری و همسرش | زندگی شخصی + عکس و اینستاگرام روفیا محضری

بیوگرافی کامل و زندگینامه روفیا محضری و همسرش به همراه زندگی شخصی و اینستاگرام این بازیگر همچنین جدیدترین عکس های روفیا محضری. مخاطبیان سریال هم گناه بی شک با «روفیا محضری» آشنا هستند. بازیگری که در این سریال شبکه خانگی نقش جوانی شخصیت «لیلا» را برعهده دارد.

روفیا محضری برای اولین بار، بازیگری را به صورت جدی در سال ۱۳۹۸ در سریال نمایش خانگی «هم‌گناه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی کیایی تجربه کرد. او در این سریال نمایش خانگی، نقش جوانی‌های هنگامه قاضیانی به نام «لیلا» را بازی می‌کرد. روفیا محضری و بهروز پرستویی(پسر پرویز پرستویی) در این سریال با یکدیگر هم‌بازی بودند. روفیا محضری و هنگامه قاضیانی شباهت خیلی زیادی به یکدیگر دارند و گریم او در «هم گناه»، او را خیلی بیشتر شبیه هنگامه قاضیانی کرده بود.

زندگینامه روفیا محضری و همسرش
زندگینامه روفیا محضری و همسرش

روفیا محضری متولد دهه ۶۰ است. تحصیلات وی در زمینه داروسازی است و او دکترای داروسازی دارد، اما در نهایت سر از بازیگری در آورده است. روفیا محضری در خانواده ای خلوت زندگی می کند. او دختری بسیار موفق است که با رتبه ای خوب در رشته داروسازی قبول شد و درسش را به پایان رساند. روفیا از همان ابتدا به بازیگری علاقه داشت و دوره هایی را نیز گذرانده است. این بازیگر همچنین تسلط کاملی بر زبان انگلیسی دارد.

اولین کار محضری یک فیلم کوتاه بود که نقش زنی صورت سوخته را بازی می کرد. او در اولین حضور جدی اش مقابل دوربین در سریال هم گناه بازی کرد. او یکی از نقش های اصلی این سریال را بازی می کند و نقش جوانی لیلا را به تصویر کشیده است. محضری در خصوص بازی در این سریال نکاتی در صفحه شخصی خود نوشته و تاکید کرده که بازیگری خود را مدیون استادش هنگامه قاضیانی است.

اینستاگرام روفیا محضری

instagram.com/roofiya_mahzari

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا