اخبار داغ

دستگیری اعضای باند سرقت طلای کودکان در پاکدشت +عکس

مجله اینترنتی کولاک :سرهنگ قبــاد خنجری اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به مراکز انتظامی مبنی بر سرقت طلای کودک آن‌ها توسط یک خانم، ماموران پلیس آگاهی پاکدشت، بررسی این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی گفت: تلاش وسیع و گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز شد و نهایتا با انجام اقدامات اطلاعاتی، یک مظنون شناسایی و دستگیر شد که جهت انجام تحقیقات به اداره پلیس آگاهی دلالت داده شد.
این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: متهم دستگیر شده که قبلا دارای یک فقره سابقه کیفری نیز بوده است توسط بزه دیدگان شناسایی شد و در بازجویی‌های تخصصی ماموران ابتدا منکر هرگونه سرقت شد، اما با ارائه ادله و مدارک پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به ۲۲ فقره سرقت با همدستی فردی اعتراف کرد.
سرهنگ خنجری تصریح کرد: با هوشیاری و اقدام سریع پلیس، همدست متهم نیز شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه به سرعت دستگیر و به مقر پلیس آگاهی ارجاع داده شد.
فرمانده انتظامی پاکدشت با اشاره به اینکه هر ۲ متهم با قرار وثیقه ۴ میلیارد ریال روانه زندان شدند از شهروندان درخواست کرد: بیشتر مراقب کودکان خود باشند و از آراستن آنان با وسایل زینتی، طلا و جواهرات خصوصا در مواقعی که دور از چشم والدین هستند پرهیز کنند./رکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا