اخبار داغسیاسی

آخرین خبر از سلامتی اردشیر زاهدی بعد از شایعه کشته شدن + مصاحبه جدید زاهدی

آخرین خبر از سلامتی اردشیر زاهدی بعد از شایعه کشته شدن به همراه جدیدترین مصاحبه اردشیر زاهدی بعد از خبر کشته شدنش را در این مطلب بخوانید. اخباری مبنی بر کشته شدن اردشیر زاهدی در سوییس، در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است. اردشیر زاهدی که داماد محمدرضا پهلوی و وزیر خارجه پیش از انقلاب بود، به تازگی مواضع تندی علیه آمریکا و اپوزسیون خارج‌نشین گرفته بود.

آخرین خبر از سلامتی اردشیر زاهدی
آخرین خبر از سلامتی اردشیر زاهدی

اردشیر زاهدی: زنده هستم شایعه کار دشمنان من است

در حالی که ساعتی قبل برخی رسانه های ایرانی از قول یک رسانه ی سوئیسی خبر از کشته شدن اردشیر زاهدی داده بودند، اردشیر زاهدی در تماس با یک رسانه در آمریکا این خبر را تکذیب کرد و گفت این شایعه کار کسانی است که با من دشمنی دارند.

اردشیر زاهدی ۲۴ مهر ۱۳۰۷ در تهران به دنیا آمده است.  یک سیاست‌مدار ایرانی است. وی وزیر خارجه ایران و آخرین سفیر ایران در ایالات متحده آمریکا در دورهٔ محمدرضا شاه پهلوی بود. وی فرزند فضل‌الله زاهدی و همچنین همسر سابق شهناز پهلوی می‌باشد. اردشیر زاهدی هم‌اکنون در سوییس زندگی می‌کند.

اردشیر زاهدی در گفتگو با شبکه پارس از برنامه هسته‌ای ایران دفاع کرد. وی با انتقاد از ایرانیان خارج‌نشین گفت: «بزرگترین گرفتاری که برای مملکت ما هست و خارجی‌ها استفاده می‌کنند و می‌خواهند میان من و شما را به هم بریزند و از آب گل آلود ماهی بگیرند حق اتم است». وی با اشاره به امضاء ان‌پی‌تی و تعهدنامه‌های بین‌المللی توسط ایران، به تسلیحات اتمی در دست سایر کشورهای منطقه خاورمیانه پرداخت و خطاب به مجری گفت: «اسرائیل چهل سال است که این را دارد و کسی حرفی نمی‌زند. هندوستان و پاکستان این دو امضاء نکردند.

این حق و حقانیت ایران است و باید به شما بگویم که گول نخورید و باید به شما بگویم که این اختلافات نباید آنچه را که مربوط به ملت و خواهران و برادران ما است از بین ببرد این مال تاریخ و آینده کشور است گول نخورید که کاری بکنید که آیندگان به ما فحش بدهند.» وی همچنین در مورد ترور شدن قاسم سلیمانی توسط آمریکا در مصاحبه با بی بی سی فارسی بیان کرده است: «قاسم سلیمانی سرباز وطن پرستی بود که و شرافتمند و بچه‌ی ایران بود.» و در ادامه او را در رده‌ی چهره‌های برتر سیاسی و نظامی جهان مانند ژنرال دوگل، مونتگمری، رومل و آیزنهاور توصیف کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا