سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی عشق ۱۰۱ + اسامی بازیگران و معرفی نقش ها

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی عشق ۱۰۱ به همراه اسامی بازیگران و معرفی نقش ها در سریال ترکیه ای عشق ۱۰۱ همچنین اطلاعات تکمیلی در همین مطلب. مینی سریال هشت قسمتی Love 101 با مضمون جوان پسندانه و تولید شرکت Ay Yapim در شبکه اینترنتی نتفلیکس پخش می شود. «احمد کتکزیز» نویسنده و کارگردان این سریال است.

قسمت اول تا آخر سریال ترکی عشق ۱۰۱
قسمت اول تا آخر سریال ترکی عشق ۱۰۱

بازیگران و نقش ها

Kubilay Akaدر نقش Kerem 8 episodes, 2020
Mert Yaziciogluدر نقش Sinan 8 episodes, 2020
Alina Bozدر نقش Eda 8 episodes, 2020
Selahattin Pasaliدر نقش Osman 8 episodes, 2020
Ipek Filiz Yaziciدر نقش Isik 8 episodes, 2020
Pinar Denizدر نقش Teacher Burcu 8 episodes, 2020
Kaan Urganciogluدر نقش Kemal 8 episodes, 2020
Bade Iscilدر نقش۸ episodes, 2020
Rae Varelaدر نقش Eda 8 episodes, 2020
Müfit Kayacanدر نقش Necdet

 

خلاصه داستان

داستان این سریال در مورد گروهی از جوانان دبیرستانی است که تلاش میکنند هر کاری را که ممکن است انجام دهند تا معلم محبوبشان عاشق بشود و در استانبول بماند. در این سریال کان اورگانچی اوغلو و پینار دنیز نقش معلمان دبیرستان را ایفا خواهند کرد و همچنین پارتنر یکدیگر خواهند بود.

داستان سریال در استانبول آغاز می شود ، وقتی زنی به نام ایشیک (Bade İşçil) وارد خانه ای قدیمی می شود. در آنجا او گذشته و دوستان دوران جوانی خود را به یاد می آورد.

گروهی از جوانان (ادا ، عثمان ، سینان و کرام) که در مدرسه ای در استانبول تحصیل می کنند به دلیل رفتارهای خود در معرض خطر طرد شدن هستند. آنها با همکلاسی های خود بسیار متفاوت هستند و معمولا اوقات خود را تنهایی سپری می کنند.

مدیر و اکثر معلمان مدرسه مخالف رفتار آنها هستند و غیر از Burcu (پینار دنیز) که تمام تلاش خود را برای محافظت از جوانان انجام می دهد. هنگامی که آنها متوجه شدند که Burcu در حال جابجایی است، در می یابند که همه آنها پس از ترک وی دچار مشکل می شوند. برای جلوگیری از این امر ، دانش آموزان متحد می شوند و نقشه ای می کشند.

آنها باعث می شوند که Burcu عاشق شود! طبق قانون ، وی پس از ازدواج قادر خواهد بود به تنهایی محلی برای کار خود انتخاب کند. آنها از ایشیک، دانش آموز دختری با قلب بزرگ و احساسی کمک می خواهند…


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. آقای عباس آخوندی بالاخره رضایت داد از دولت کناره گیری کند فقط از خداوند متعال خواستارم بتوانیم پاسخگو در محضر خداوند به واسطه همه کوتاهی ها و عدم مدیریت ها که حاصل آن تورم و گرانی مسکن و وخیم تر شدن وضعیت قشر زحمت کش و نجیبی که بار سنگین عدم مدیریت بعضی از مسئولین را به دوش می شکند باشیم. خداوند عاقبت و آخرت همه ما را به خیر کند که جوابگوئی در محضر خداوند بسیار سخت و دشوار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا