فرهنگی

دلیل فوت سیدمصطفی موسوی مجری مذهبی چه بود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

دلیل فوت سیدمصطفی موسوی مجری مذهبی چه بود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سیدمصطفی موسوی مجری مذهبی برنامه هایی از جمله میعاد شبانه درگذشت.

 

مرحوم موسوی علی رغم داشتن دیابت به علت ایست قلبی در حین سنگ شکنی کلیه دار فانی را وداع گفت.

?مکان تشییع پیکر زنده یاد مصطفی موسوی که پیش از این از مقابل منزل وی اعلام شده بود به مسجد بلال سازمان صداوسیما تغییر پیدا کرد.

?پیکر زنده یاد مصطفی موسوی مجری برنامه های معارفی تلویزیون جمعه چهارم خرداد ساعت ۸ صبح از مقابل مسجد بلال صداوسیما تشییع می شود.

زنده یاد موسوی متولد ۱۳۴۰ در اهواز و فارغ التحصیل فوق لیسانس دانشگاه صدا و سیما بود.

او یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به توانمندی‌ها و فعالیت‌هایش در زمینه فن بیان و مشاعره به تلویزیون دعوت شد و در نهایت در سال  ۱۳۸۴ پس از ۲۵ سال خدمت در بخش‌ها و قسمت‌های مختلف رسانه ملی، با عنوان ارزیاب پخش بازنشسته شد.

سیدمصطفی موسوی از قدیمی‌ترین مجریان و تهیه‌کنندگان برنامه‌های معارفی و اجتماعی تلویزیون بود و برنامه‌هایی مانند «کوی محبت» و «خدایی که در این نزدیکی است» را در کارنامه دارد. او سال ۱۳۴۰ در آغاجاری استان خوزستان به دنیا آمد و اصالتا اصفهانی است.

موسوی کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه صدا و سیما دریافت کرد و یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با توجه به توانمندی ها و فعالیت هایش در زمینه فن بیان و مشاعره به تلویزیون دعوت شد. او اول فروردین ۱۳۸۴ پس از ۲۵ سال خدمت در بخش ها و قسمت های مختلف رسانه ملی، با عنوان ارزیاب پخش بازنشست شد.

وی از زمان تاسیس دفتر نمایندگی سازمان صدا و سیما در عتبات عالیات بسیاری از برنامه‌های زنده را از نجف و کربلا اجرا کرده است.

وی مدیر اسبق پخش شبکه ٣ و مدیرگروه اجتماعی شبکه ۵ بود. این مجری محب اهل بیت عصر  -چهارشنبه ۲ خردادماه۹۷- در سن ۵۷ سالگی درگذشت.

 

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

دلیل فوت سیدمصطفی موسوی مجری مذهبی چه بود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا