اخبار داغ

دلیل فوت پاتریشیا موریسون بازیگر آمریکایی چه بود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

دلیل فوت پاتریشیا موریسون بازیگر آمریکایی چه بود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بازیگر کهنه‌کار هالیوود، پاتریشیا موریسون بازیگر برجسته آثاری همچون “کت، مرا ببوس” و “پادشاه و من”، در سن ۱۰۳ به علت کهولت سن در منزل شخصی‌اش از دنیا رفت. موریسون ۱۵ مارس ۱۹۱۵ در نیویورک سیتی به دنیا آمده بود. او دختر بازیگر و نمایش نامه نویش معروف، ویلیام موریسون و سلنا فراسر، یکی از ماموران عملیاتی بریتانیا طی جنگ جهانی اول بود.

او پس از به اتمام رساندن دوره دبیرستان در کلاس‌های بازیگری شرکت کرد و برای اولین بار در یک نمایش خانگی موزیکال به نام ‘Don’t Mind the Rain’ بازی کرد. اولین ‘Persons in Hiding’ نام داشت که در سال ۱۹۳۹ بازی کرده بود. او تا سال ۱۹۴۸ در فیلم‌های بسیاری بازی کرد و در این سال دوباره به تئاتر بازگشت. ده ۵۰ و ۶۰ موریسون بیشتر در نقش‌های تلویزیونی فعالیت کرد که ‘The Cases of Eddie Drake’ یکی از قابل توجه‌ترین فیلم‌های تلویزیونی او در این سالها محسوب می‌شود.

او آخرین نقشش را سال ۱۹۸۹ در اپیزودی از «به سلامتی» ایفا کرد. موریسون اواخر عمر خود به علایقه دوران کودکی‌اش یعنی نقاشی پرداخت و چندین گالری در لس‌آنجلس، نیویورک و ژاپن برگزار کرد.

این بازیگر آمریکایی، هیچ گاه ازدواج نکرد و در طول زندگی خود همیشه از تئاتر حمایت کرد.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

دلیل فوت پاتریشیا موریسون بازیگر آمریکایی چه بود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا