تلویزیون

دلیل ممنوع التصویری «باران کوثری» و «جهانگیر کوثری» چیست؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

دلیل ممنوع التصویری «باران کوثری» و «جهانگیر کوثری» چیست؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

تلویزیون

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

جهانگیر کوثری؛ مجری و کارشناس سابق سیما و تهیه کننه سینما در مصاحبه ای اعلام کرده که به همراهباران کوثری؛ دختر بازیگرش ممنوع التصویر است. کوثری بعد از چند روز در مصاحبه دیگری عنوان کرده است که علاوه بر ممنوع التصویری، ممنوع الصدا و ممنوع الورود به جام جم نیز هست! کوثری معتقد است به دلیل حمایت هایی که او و دخترش از حسن روحانی در زمان انتخابات به عمل آورده اند، تلویزیون با آنها مخالفت می کند.

  ممنوع التصویر و ممنوع‌الصدا!
من هم ممنوع‌التصویر و هم ممنوع‌الصدا هستم. یعنی حتی در رادیو هم برای مصاحبه با من معذوریت دارند. مسوول ورزش رادیو این ممنوعیت را ابلاغ کرده است. قطعاً در این مورد ابلاغیه‌ای صورت گرفته است وگرنه خودسرانه که چنین کاری نمی‌کنند.

  حراست گفت به جام جم ممنوع الورود هستم!
دلیلش را اصلاً نمی‌دانم. تلویزیون هم همین وضعیت را دارد. یادم است برای حضور در یک برنامه سینمایی در تلویزیون دعوت شده بودم، حراست سازمان گفتند شما به اینجا ممنوع‌الورود هستید. دقیقاً به یاد ندارم کدام برنامه بود. حدود ۶ماه پیش بود که این اتفاق افتاد. من به مدیران دسترسی ندارم که درباره علت این ماجرا سؤال کنم.ظاهراً به برنامه‌سازانی که قصد دعوت من را داشتند گفته شده ممنوع‌التصویرم.

ممنوع التصویر به دلیل رای به روحانی!
معتقدم دخترم باران صرفاً به‌ دلیل رأی به رییس‌جمهور ممنوع‌التصویر شده. اگر شما جرمی مرتکب شوید، نهادهای مشخصی مثل قوه قضاییه، وزارت اطلاعات یا پلیس وجود دارند که پیگیری می‌کنند و بالاخره به یک نتیجه‌ای منجر می‌شود. منظور این بود، اگر به شخصی رأی داده بود که مثلاً رد شده بود ماجرا فرق می‌کرد. باران به شخصی رأی داده که امروز رییس‌جمهور است و منظور من این بوده است. من گفته‌ام به شخصی رأی داده که تأیید شده شورای نگهبان و رهبری است.زمان آقای احمدی‌نژاد هم به ایشان رأی نداد و دچار مشکل شد.

 از دیگر حامیان روحانی خبر ندارم
من از دیگر حامیان دکتر روحانی خبر ندارم. در مطلبی که از قول من در رسانه‌ها منتشر شده اسامی اشخاصی مثل خانم‌ها «پگاه آهنگرانی» و «فاطمه معتمدآریا» هم آمده است که اصلاً من درباره این عزیزان صحبتی نکرده‌ام.

در تلویزیون فقط فیلم «روز سوم» را از باران پخش می کنند

باران در فیلمی بازی کرده که نزدیک به دومیلیارد هزینه‌اش شده ولی تیزرش از سیما پخش نمی‌شود.البته پخش می‌شود ولی فقط در یک پلان تصویر ایشان است. نقش اول یک فیلم که نباید صرفاً دریک پلان از تیزر حضور داشته باشد. اینکه همین یک پلان پخش می‌شود بدتر است. لااقل کلاً بگویند ممنوع‌التصویر است و تکلیف مشخص باشد. چطور فیلم «روزسوم» با بازی باران صدبار از تلویزیون پخش شده است؟

باران در سینما ممنوع‌الفعالیت نیست
باران در سینما ممنوع‌الفعالیت نبوده است. او منظورش ممنوع‌التصویری در تلویزیون بوده است. من خودم شخصاً در آن دوره همچین چیزی ندیدم. اتفاقاً با ما برخورد خوبی هم داشتند و مشکل خاصی نداشته‌ایم. قطعاً سخنان باران اشتباه بازتاب داده شده است.

باران صفحه اینستاگرام ندارد
باران اصلاً اهل این حرف‌ها نیست و صفحه اینستاگرام ندارد. در مورد اخیر جشن منتقدان سینمای ایران هم در مصاحبه آن حرف‌ها را زده بود. باران اینستاگرام ندارد و هیچ موقع نداشته است. دخترم دنبال حاشیه نیست. این مطالب را دوستان و طرفدارانش می‌گذارند. شما بگردید اگر باران صفحه داشت به من خبر بدهید. بالاخره سمپات‌ها حمایت می‌کنند و مطلب می‌گذارند. البته من حرفی را که در اینستاگرام باران منتشر شده رد نمی‌کنم ولی آن را خودش نگفته است.

این پست توسط بخش تلویزیون مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

دلیل ممنوع التصویری «باران کوثری» و «جهانگیر کوثری» چیست؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا