اخبار داغ

دلیل کنسرت ندادن سامی یوسف در ایران چه بود؟ به همراه تاریخ کنسرت آینده

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

دلیل کنسرت ندادن سامی یوسف در ایران چه بود؟ به همراه تاریخ کنسرت آینده

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بابک رادمنش موزیسین و خواننده، همکاری زیادی در زمینه آهنگسازی با خوانندگان مختلف از جمله لس آنجلسی ها داشته است. او پدر «سامی یوسف» خواننده مشهور است. در خصوص سامی یوسف در این چند سال اخیر شایعات زیادی مطرح شده است. برای طرفداران این خواننده سوال است که چرا او نتوانسته در ایران کنسرت برگزار کند. باباک رادمنش به این سوال جواب داده است.

بابک رادمنش در جریان رونمایی از جدیدترین آلبوم خود، درباره همکاری با سامی یوسف گفت:«او با یک شرکت انگلیسی قرارداد همکاری دارد و نمی‌تواند هر کاری را بنا به دلخواه خودش انجام دهد اما تمایل زیادی برای برگزاری کنسرت در ایران دارد.»

او در مورد اجرای کنسرت در ایران و همراهی سامی یوسف اظهار داشت:«اردیبهشت‌ماه سال آینده به‌صورت مستقل کنسرتی را به همت موسسه صدای هنر برگزار خواهیم کرد.

اما همان‌طور که اشاره کردم سامی با شرکت انگلیسی همکاری می‌کند و تصمیم‌گیری توسط آن‌ها و بدون در نظر گرفتن احساسات گرفته می‌شود اما به‌احتمال ۷۰ درصد این امیدواری وجود دارد که بتوانیم در سال آینده اجرایی را با سامی یوسف در ایران داشته باشیم چون خود ایشان هم خیلی مردم ایران را دوست دارند و بنده هم مستقیماً در این زمینه مداخله می‌کنم.

بزرگ‌ترین آرزوی سامی یوسف اجرا در ایران است درحالی‌که در اینجا برعکس روحیات او را عنوان کرده‌اند البته همیشه پشت سر افراد مطرح چنین شایعاتی وجود دارد.»

 

رادمنش همچنین گفت:«یک‌ بار پیشنهادی مبنی بر شش شب اجرا از یکی از ارگان‌های ایران مطرح شد و مبلغ اجرا برای شب اول ۳۰۰ هزار دلار و شب‌های بعدی هر شب ۱۵۰ هزار دلار بود که هزینه مجموع شب‌های اجرا  توافق نشد. از طرفی سامی اکثر درآمدش را صرف امور خیریه می‌کند و فردی مؤمن است و همیشه می‌گوید رسالتی دارد که باید انجامش دهد.»

رادمنش همچنین برخی شایعات درباره شروط سامی یوسف برای برگزاری کنسرت در ایران نظیر مبلغ دستمزد زیاد و هواپیمای شخصی را تکذیب کرد و گفت:«سامی هیچگاه برای کنسرت در ایران درخواست پول نکرده و همیشه درآمدهایش را صرف امور خیریه می‌کند و اینکه می‌گویند او درخواست هواپیمای شایعه است چون سامی حاضر است برای برگزاری کنسرت پیاده هم به ایران بیاید.»

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

دلیل کنسرت ندادن سامی یوسف در ایران چه بود؟ به همراه تاریخ کنسرت آینده

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا