چهره هاسلبریتی خارجی

دمی لواتو ۲۶ ساله شد + ناگفته ها

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

دمی لواتو ۲۶ ساله شد + ناگفته ها

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

بدون دسته بندی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

امروز یعنی ۲۰ آگوست، تولد دمی لواتو است. او متولد سال ۱۹۹۲ بوده و امروز ۲۶ ساله می‌شود. او که در نیومکزیکو به دنیا آمده در واقع نژادی مکزیکی، ایرلندی، ایتالیایی دارد. مادرش یک چیرلیدر و خوانندهٔ سبک کانتری بوده و پدرش در سال ۲۰۱۲، یعنی ۸ سال پس از جدایی از مادرش درگذشته است.

دمی لواتو

دمی از ۷ سالگی نواختن پیانو را آغاز کرده و در همین سن حرفه‌ی بازیگری را با بازی در سریال تلویزیونی و کودکانهٔ بارنی و دوستان آغاز کرده‌است. او در فصل‌ها ۷ و ۸ این سریال هم‌بازی دوست صمیمی‌اش سلنا گومز بوده است.

خاطرات دمی لواتو

دمی لواتو

 

 

بچه‌های مدرسه به من می‌گفتند که زشت و چاق هستم. من نباید به آنها گوش می‌کردم ولی به حرفهایشان اهمیت دادم و این باعث شد که عذاب بکشم. من فکر می‌کردم که چون خیلی چاق هستم هیچ دوستی ندارم.

او به همین خاطر گرسنگی می‌کشید و هر چیزی که می‌خورد را بالا می‌آورد. به این روال در طول شش ماه، ۱۵ کیلو وزن کم کرد. او می‌گوید: «من روزی ۶ بار بالا می‌آوردم. مادرم نگرانم بود؛ ولی چون من در دوران بلوغ بودم، او فکر می‌کرد که دلیل لاغر شدنم همین است»
دمی می‌گوید که زورگویی بچه‌های مدرسه به او آنقدر زیاد بود که او از مادرش خواست که در خانه به او درس بدهد. او دیپلمش را در ژوئیه ۲۰۰۹ از طریق مدرسهٔ خانگی گرفت.

دمی لواتو

بعد از آن دمی یک سخنگو بر ضد زورگویی در انجمن PACER شد و در برنامهٔ America’s Next Top Model و در شبکهٔ CNN درباره‌ی این موضوع صحبت کرد.

پس از بارنی و دوستان، او به خاطر بازی در نقش اول فیلم کمپ راک معروف شد و بعد از آن با بازی در سریال سانی با یک شانس و فیلم برنامهٔ حفاظت از پرنسس در سال ۲۰۰۹، شهرتش دوچندان شد.

او به عنوان یک هنرمند تک خوان، اولین آلبوم خود را در سال ۲۰۰۸ و تحت عنوان فراموش نکن عرضه کرد. این آلبوم در هفتهٔ اول ۸۹۰۰۰ نسخه فروش رفت و درکل در آمریکا ۵۰۰۰۰۰ کپی از آن به‌فروش رسید. او گفته بود که این آلبوم را فقط در ۱۰ روز ضبط کرده است. دمی دومین آلبوم خود تحت عنوان دوباره اینجا رسیدم را در سال بعد یعنی ۲۰۰۹ عرضه کرد که در هفتهٔ اول ۱۰۸۰۰۰ نسخه از آن بفروش رسید. آلبوم سوم او به نام شکسته نشده هم در سال ۲۰۱۱ و آلبوم چهارمش به نام دمی در سال ۲۰۱۳ عرضه شد. اولین تک آهنگ از این آلبوم، آّهنگ پرفروش حمله‌ی قلبی می‌باشد.

دمی لواتو

دمی لواتو در سال ۲۰۱۲ به عنوان یکی از داوران Xfactor در مسابقه حضور داشته. آخرین آلبوم این خواننده به نام confident یامطمئن هم در سال ۲۰۱۵ منتشر شده و موفق به دریافت جواز پلاتین برزیل شده است./دیجی رو

این پست توسط بخش بدون دسته بندی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

دمی لواتو ۲۶ ساله شد + ناگفته ها

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا