چهره هاسلبریتی ایرانی

دنیس اکرت بازیکن ایرانی الاصل سلتاویگو کیست؟+بیوگرافی و عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

دنیس اکرت بازیکن ایرانی الاصل سلتاویگو کیست؟+بیوگرافی و عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ایرانی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

«دنیس اکرت» مهاجم ۲۱ ساله باشگاه سلتاویگو برای پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران ابراز تمایل کرده است. اکرت از مادری اسپانیایی و پدری دورگه (آلمانی ایرانی) زاده شده است.

دنیس در ژانویه سال ۱۹۹۷ در بن آلمان به دنیا آمد. او ۱۸۲ سانتی متر قد دارد و در پست مهاجم بازی می کند. کلن، آلمانیا آخن و بورسیا مونشن گلادباخ باشگاه هایی بودند که دنیس در نوجوانی در آنها بازی کرد و فوتبالش شکل گرفت.

او سپس راهی اسپانیا شد و به عضویت تیم دوم باشگاه سلتاویگو درآمد. ماحصل تلاش اکرت در تیم دوم سلتا، انجام ۴۰ بازی، ۲۴۶۰ دقیقه حضور در زمین و به ثمر رساندن ۸ گل در سطح سوم فوتبال باشگاهی در اسپانیا بود. آماری که باعث شد او توسط سرمربی تیم اصلی سلتا به تمرین فراخوانده شود و یک بار در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ روی نیمکت این تیم بنشیند. اتفاقی که در ۲۰ سالگی و تنها با یک فصل بازی برای تیم دوم سلتا، برای اکرت یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شد.

برای فصل جدید، آنتونیو ماتیجویچ آرژانتینی تصمیم گرفت از اکرت در تیم اصلی سلتاویگو استفاده کند. تیمی که در لالیگا شرایط مناسبی را تجربه می‌کند. سلتاویگو از ۳ بازی ابتدایی خود، ۲ برد و یک تساوی به دست آورده و بعد از بارسلونا و رئال‌مادرید ۹ امتیازی در رده سوم جدول ایستاده. عنوانی که اگر تا پایان فصل حفظ شود، بزرگ‌ترین موفقیت سلتا در تمام سال‌های اخیر خواهد بود.

نکته جالب درباره دنیس اکرت، پروفایل او در اینستاگرام است. او در پروفایل خود از پرچم کشورهای اسپانیا و آلمان استفاده کرده. پرچم اسپانیا به دلیل تولد مادرش در گالیسیا و آلمان به دلیل حضور پدرش در کلن. او البته پرچم ایران را نیز در پروفایل خود قرار داده. پرچمی که کنار آن از کلمه انگلیسی ROOTS به معنی ریشه استفاده کرده.

 

این پست توسط بخش ایرانی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

دنیس اکرت بازیکن ایرانی الاصل سلتاویگو کیست؟+بیوگرافی و عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا