اخبار داغ

دو نوجوان ربوده شده مهمان ماه عسل در کدام کشور بودند؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

دو نوجوان ربوده شده مهمان ماه عسل در کدام کشور بودند؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اجتماعی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

احسان علیخانی در قاب بیستم برنامه ماه عسل، میزبان دو نوجوان فریب خورده بود. این برنامه به دلیل موضوع حساسی که داشت به صورت ضبط شده بود و زنده پخش نشد.

دو نوجوان با تبلیغات رویایی غریبه ای، دل به دریا زدند و قصد خروج از کشور به شکل غیرقانونی را داشتند. البته همه دلیل و هدف آنها، کار کردن در خارج از کشور و کمک به خانواده بود؛ اما ماجرا جور دیگری رقم خورد.

این دو نوجوان در خصوص داستان دلهره آور ربوده شدن خود پرده از نیت شوم ربایندگان برداشتند و گفتند آنها قصد فروش اعضای بدنشان را داشتند! این دو نوجوان همچنین در خصوص کشوری که ربایندگان آنها را منتقل کرده بودند به صورت مستقیم اشاره نکردند اما با توجه به کدهایی که می دادند این نتیجه را می شد گرفت که کشور مقصد آنها ترکیه بوده است.

طی چند سال اخیر و با توجه به اوضاع وخیم منطقه، این کشور محل جولان فروشندگان اعضای بدن بوده است. آنها اعضای بدن آوارگان و کشته شدگان جنگ سوریه را در این کشور خرید و فروش کرده و به سودهای کلانی دست پیدا کرده اند.

این پست توسط بخش اجتماعی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

دو نوجوان ربوده شده مهمان ماه عسل در کدام کشور بودند؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا