سلامت

رد کردن خواستگارها به دلیل از دست دادن پرده بکارت در اثر خودارضایی

دختری ۲۲ ساله هستم که ۸ سال دچار خود ارضایی بودم تا این که حدود ۳ ساله ترک کردم ولی عواقبش هنوز هم برام مونده. نمیدونم چرا. بذار واضح تر بگم من الان پرده بکارتم رو از دست دادم و خواستگارهای خوبی هم دارم ولی به همشون جواب رد میدم و هر موقع که مادر و پدرم سؤال می کنند جواب قطعی به آنها نمیدم. داستان من از اون موقعی شروع شد که بر اثر کنجکاوی، خودارضایی کردم و با موزی عمل دخول را انجام دادم و قطره خونی از من خارج شد ولی الان نمیدونم باید چیکار کنم. یعنی من تا آخر عمر بدبخت شدم؟

 

 

پاسخ مشاور

خواهر محترم، وضعیت دشوار و سخت شما را درک می کنیم و امیدواریم که این مکاتبه برای شما مفید باشد.خواهر ارجمند، شما مرتکب گناهی شده اید که راه خروج از بار معنوی و روحی آن، توبه و بازگشت به سوی پرودگار است؛ پشیمانی شما از گذشته و عهد بستن با خدای غفار و کریم، برای عدم تکرار گذشته، مرهمی بر آلام روحی شما خواهد بود، اما از دست رفتن بکارت شما در اثر گناه خودارضایی بوده است و نه یک رابطه نامشروع؛ پس در این صورت شما به هیچ وجه نباید احساس ناپاکی داشته باشید و طبق نظر برخی از مراجع شما باکره محسوب می گردید و باید مثل یک دختر باکره عمل نمایید(در این زمینه نظر مرجع تقلیدتان را از ایشان سوال نمایید).
در رابطه با زندگی آینده، اکنون که از گذشته خود پشیمان بوده و توبه کرده اید، بهترین کار این است که به زندگی روزمره و عادی خود بپردازید؛ تحصیل، هنر، روابط فامیلی، … و هرگاه که خواستگاری برایتان آمد، با بررسی شرایط، نسبت به خواستگاری او پاسخ دهید. در این مورد نکاتی مطرح می باشد، لطفاً به آنها توجه فرمایید:

 

۱- در اولین گام به یک پزشک متخصص زنان (خانم) مراجعه نمایید، تا او با یک معاینه سطحی، وضعیت شما را مشخص نماید، یادتان باشد که اظهار نظر در رابطه با پرده بکارت، یک کار تخصصی است و نظر خود فرد یا افراد عادی در این زمینه هیچ اعتباری ندارد.

۲- از لحاظ شرعی شما دختری پاک محسوب می گردید، چرا که هیچ گونه رابطه جنسی نداشته اید.

۳- گفتن حقیقت به خواستگار، یعنی اینکه پرده بکارتتان را از دست داده اید، و اینکار لزومی ندارد.

۴- خواستگاری که به پرده بکارت اهمیت زیادی می دهد و پی گیر این موضوع می باشد، طبعاً مورد مناسبی برای شما نخواهد بود و بهتر است که با یک بهانه او را منصرف نمایید، اما اگر فردی، نسبت به این مسأله حساس نبود، بهتر است که به خواستگاری او پاسخ مثبت دهید.

۵-  به هر ترتیب اگر شما خواستگاری داشتید که با در نظر گرفتن شرایط به او پاسخ مثبت دادید، پس از آن در هر مرحله ای از مراحل خواستگاری تا ازدواج که یقین پیدا کردید، امور به گونه ای دارد پیش می رود که ممکن است ماجرا فاش شود، بهترین کار این است که بدون مطرح کردن ماجرا و با یک بهانه ازدواج را بر هم بزنید، چرا که به هر حال مطرح کردن یک گناه، تبعاتی منفی خواهد داشت، چرا که هم از لحاظ شرعی اعتراف به گناه در نزد غیر خدا صحیح نمی باشد و هم اینکه ممکن است، فرد مذکور پس از آگاهی از راز شما، بخواهد از شما سوء استفاده یا اخاذی نماید.

 

۶- در رابطه با ترمیم بکارت نیز جهت آگاهی شما این بحث را مورد بررسی قرار می دهیم :

– از لحاظ فقهی اکثر مراجع عظام تقلید این عمل را حرام می دانند و فقط برخی از مراجع می فرمایند، اگر انجام این عمل برای دختر ضروری باشد، می تواند انجام دهد.

– از لحاظ قانونی این عمل جراحی مورد تایید قانون نمی باشد، بنابراین انجام این عمل هزینه مالی مشخصی نداشته و هر پزشکی طبق میل خود هزینه می گیرد و انجام این عمل نیز به صورت پنهانی صورت می گیرد.

– پزشکان متخصص و یا پزشک قانونی در شرایط خاص می توانند تشخیص دهند که پرده بکارت یک دختر، ترمیم شده است.

۷- به هر ترتیب اگر به عقد مردی در آمدید و پس از مدتی او به نداشتن پرده بکارت پی برد، اگر حرف شما را مبنی بر اینکه شما رابطه نداشته اید و از دست دادن بکارت یک اتفاق بوده است، را باور نکرد، در این صورت پزشکی قانونی توان تشخیص این مساله را دارد و می تواند عدم رابطه و عدم دخول آلت را تایید کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا