سبک زندگی

رفع چین و چروک صورت با استفاده از دو ماسک ضد چروک طبیعی

محمد سیمری، اختصاصی مجله اینترنتی کولاک

چین‌ های دور دهان، خطوط خنده و خط لبخند بخش تاسف‌ آور روند پیری هستند! چین و چروک‌ های عمیق اطراف دهان با عوامل مختلفی مانند خندیدن، اخم کردن، جمع کردن بینی و… ایجاد می‌ شود و با از دست دادن قابلیت ارتجاعی خود، دیگر نمی‌ تواند کلاژن طبیعی بسازد و این اتفاق باعث چین و چروک می‌شود. اگر فردی سیگاری هم باشد، این خطوط خودش را زودتر از سن شناسنامه ای وی نشان خواهد داد. می توانیم با مراقبت از خود و انجام کارهایی ساده، از بروز علایم و نشانه های زود هنگام بالا رفتن سن جلوگیری کنیم.

رفع چین و چروک صورت با استفاده از دو ماسک ضد چروک

کلاژن ماده ای است که به عنوان یک چسب در بدن عمل می کند و با این توانایی پوست را از چروکیدگی و استخوان ها را از محافظت می کند. مزایای مصرف مواد حاوی کلاژن تنها برای استخوان ها و قلب نیست بلکه برای پوست به خصوص زیبایی و جوانی پوست بسیار اهمیت دارد و در واقع ماده ای برای افزایش استحکام پوست در برابر چروک شدن است.

پوست شاداب شما با بالا رفتن سن به یک پوست خشک تبدیل می شود، و به همین دلیل به مواد مغذی بیشتری نیاز دارد. داشتن پوستی سالم و با نشاط تنها در گرو استفاده از کرم‌ ها، لوسیون‌ ها و ماسک‌ های گران قیمت خارجی و رنگارنگ نیست! بهترین کرم های ضد پیری و کرم های ضد چین و چروک دور چشم در واقع چین و چروک ها را از بین نمی برند! در عوض، آن ها به پاکسازی سلول های مرده و بهتر کردن ظاهر کلی پوست کمک می کنند. آن ها همچنین می توانند به پیشگیری از چین و چروک بیشتر کمک کنند. اگر چه آن ها در واقع چین و چروک را از بین نمی برند ولی با اثر کلی روی پوست می توانند جلوه  آن ها را کمتر کنند.

رفع چین و چروک صورت با استفاده از دو ماسک ضد چروک

در طبیعت گیاهان دارویی، دانه‌ های روغنی و میوه‌ های متنوعی وجود دارد که تاثیر خواص درمانی و شفابخش آن ها در درمان و پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ ها و عارضه‌ های پوستی نه تنها بر محققان طب سنتی در سراسر جهان، بلکه برای متخصصان پوست و پزشکان طب مدرن نیز آشکار شده است!

یکی از روش های مقابله با ظهور زود هنگام خطوط و چین و چروک های ریز روی پوست صورت، استفاده از ماسک ضد چروک است که با مواد طبیعی درست شده اند تا پوست تان را برای مدت طولانی تری نرم، انعطاف پذیر و صاف نگه دارد. ماسک روغن زیتون و دانه کدو تنبل را حتما امتحان کنید. کافی است دانه ی کدو تنبل را در روغن زیتون بریزید و له کنید؛ بعد این مخلوط را روی خط خنده بمالید. این درمان یکی از بهترین درمان‌ ها برای از بین بردن خطوط اطراف دهان است. کار ساده‌تری که می‌ توانید انجام دهید این است که فقط روغن زیتون را روی لب‌ها و اطراف دهان استفاده کنید و شب تا صبح بگذارید روی پوست و لب‌ های‌ تان باقی بماند تا چین و چروک‌ های عمیق اطراف دهان را بپوشاند.

رفع چین و چروک صورت با استفاده از دو ماسک ضد چروک

چنانچه به یک مهمانی دعوت شده‌ اید و می‌ خواهید در کوتاه‌ ترین زمان ممکن، چین و چروک‌ های سطحی پوست‌ تان را برطرف کنید، پیشنهاد می‌ کنیم از ماسک گلیسرین و مغز خیار برای برطرف کردن چین‌ و چروک های صورت خود بهره بگیرید. استفاده از این ماسک به مدت ۷  روز علاوه بر تقویت سلول‌ های پوستی و آب رسانی مناسب، به برطرف شدن خشکی پوست و چین و چروک‌ های ایجاد شده در سطح پوست کمک می‌ کند. این شیوه ساده‌ ترین، کاربردی‌ ترین و یکی از اورژانسی‌ ترین شیوه‌ های درمان چروک پوست و پیشگیری از پیری زودرس پوست است. برای استفاده از این ماسک کافی است یک خیار متوسط را بدون پوست رنده کنید و آن را با یک قاشق غذا خوری روغن گلیسیرین ترکیب کرده و به مدت ۲۰ دقیقه هر شب روی پوست خود قرار دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا