چهره هاسلبریتی خارجی

رنبیر کاپور: دوست دارم با رنویر سینگ همبازی شوم اما فقط در یک فیلم خیلی خوب

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

رنبیر کاپور: دوست دارم با رنویر سینگ همبازی شوم اما فقط در یک فیلم خیلی خوب

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

رنبیر کاپور سوپراستار بی رقیب بالیوود اخیرا در مصاحبه‌ای اظهار داشته که تمایل دارد با رنویر سینگ که یکی از بهترین ستاره‌های حال حاضر بالیوود است همبازی شود به این شرط که این فیلم در ژانری باشد که هر دوی آنها بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

رنبیر همچنین گفت که این فیلم باید در سبک فیلم‌هایی همچون “کارن آرجون”، “دیوار” و یا “انداز آپنا آپنا”‌ باشد.

درحالیکه ما به تازگی همبازی شدن دو تن از ستاره‌های تراز اول کرینا کاپور خان و سونم کاپور را در فیلم “ویر ده ودینگ” دیدیم اما لازم به ذکر است همکاری ستاره‌های تراز اول در یک فیلم اتفاق بسیار نادری است. دو نفر از بهترین‌های حال حاضر این صنعت که طی این سال‌ها کارنامه کاری بسیار خوب و موفقی داشته اند و مردم دوست دارند آنها را در یک قاب کنار هم ببینند رنبیر کاپور و رنویر سینگ هستند. حتی رنبیر کاپور نیز با این موضوع موافق است و بازی رنویر سینگ در فیلم Padmaavat ساخته سانجی لیلابانسالی را تحسین کرد و گفت یکی از طرفداران کارهای رنویر است.

رنبیر کاپور در پاسخ به این سوال که آیا به زودی شاهد این اتفاق خواهیم بود یا خیر گفت: «پیشنهادات بسیاری در این مدت بوده است اما همان طور که گفتم بستگی به این دارد که هر دوی ما بتوانیم با فیلم ارتباط برقرار کنیم.»

تا چند روز دیگر فیلم “سانجو”، فیلم زندگی نامه سانجی دات که یک اثر متمایز از سینما هند است با بازی رنبیر کاپور روی پرده سینما خواهد رفت.

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

رنبیر کاپور: دوست دارم با رنویر سینگ همبازی شوم اما فقط در یک فیلم خیلی خوب

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا