سبک زندگی

رونق گردشگری پزشکی و سلامت در ترکیه، امارات و تایلند

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

رونق گردشگری پزشکی و سلامت در ترکیه، امارات و تایلند

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

گردشگری

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

ﮔﺮدﺷﮕﺮی ﺳﻼﻣﺖ و ﺗﻮرﯾﺴﻢ درﻣﺎﻧﯽ ﯾﮑﯽ از ﺣﻮزه ﻫﺎﯾﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﻧﻘﺸﯽ ﺑﺴﺰا در ﺟﻬﺖ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﮔﺮدﺷﮕﺮی اﯾﻔﺎ ﻧﻤﺎﯾﺪ و داﻣﻨﻪای ﺑﺴﯿﺎر ﮔﺴﺘﺮده را ﺷﺎﻣﻞ ﻣﯽ ﺷﻮد. در ادامه با ما همراه باید تا با این شاخه از گردشگری به‌طور کامل آشنا شوید.

 گردشگری

توریسم پزشکی در ترکیه

بهداشت و درمان جهانی، آبگرم و سلامتی، دندانپزشکی و جراحی زیبایی در این کشور دیده می شود به همین دلیل است که بسیاری از گردشگران پزشکی به سمت ترکیه حرکت می کنند. برآورد می شود که ۳۲ درصد از بیماران ترکیه گردشگران پزشکی هستند که از استرالیا، یونان، ایران، عراق، هلند، روسیه، سوریه، انگلستان و ایالات متحده آمریکا از این کشور بازدید می کنند. تقاضا برای روش های زیبایی طی سال گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است. به عنوان مثال، تقاضا برای لیفت باسن ۱۴۵ درصد و پیوند مو۱۰۷ درصد افزایش یافته است.

گردشگری

توریسم پزشکی در تایلند

در حال حاضر تایلند یکی از مقاصد پزشکی مقرون به صرفه است. بیشتر فرایندهایی که در این کشور انجام می شود ۴۰ الی ۶۰ درصد هزینه کمتری نسبت به آمریکا و اروپا دارند. اداره گردشگری تایلند گزارش کرده است که بیماران اسیای جنوب شرقی حدود ۸۰ درصد توریست های پزشکی تایلند را تشکیل می دهند. تایلند شهرت خوبی را در طول سال ها به خاطر جراحی به دست آورده است اما فرایندهای دیگری همچون جراحی زیبایی، دندانپزشکی و طب سنتی تایلندی در این کشور ارائه می شود.

توریسم پزشکی در امارات

در چند دهه گذشته، امارات متحده عربی شهرت خوبی برای خدمات بهداشتی و خدمات عالی به دست آورده است. این کشور در خاورمیانه بین عمان و عربستان سعودی قرار دارد و بسیاری از گردشگران پزشکی را از ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، روسیه، آفریقای جنوبی و چین جذب می کند. این کشور اغلب برای مراحل عادی از جمله جراحی پلاستیک، جراحی شکم، ارتوپدی، دندانپزشکی و مراقبت از پوست مورد بازدید قرار می گیرد. به گفته اداره بهداشت دبی، تعداد گردشگران پزشکیدر سال ۲۰۲۰ به میزان ۵۰۰۰۰۰ تا ۲ میلیون افزایش خواهد یافت./کجارو

این پست توسط بخش گردشگری مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

رونق گردشگری پزشکی و سلامت در ترکیه، امارات و تایلند

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا