سریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش و تکرار سریال از سرنوشت۲

زمان دقیق پخش و تکرار سریال از سرنوشت مشخص شد. سازنده «بیست و یک روز بعد» سراغ ساخت سریال به نام از سرنوشت رفته است. این سریال از پایان آذر ماه به روی آنتن رفته است و در آن بازیگران شناخته شده زیادی حضور دارند.

سریال از سرنوشت
سریال از سرنوشت

سریال ۶۰ قسمتی«از سرنوشت» به کارگردانی محمد مهدی سلطانی و علیرضا بذرافشان از شنبه ( ۳۰ آذر ماه) جانشین «حکایت‌های کمال» در شبکه دو می‌شود.  این مجموعه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۳۵: ۲۱ روی آنتن شبکه دو سیما می شود. همچنین تکرار آن نیز ۱:۳۰ بامداد، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵ پخش خواهد شد.

محمدرضا خردمندان کارگردان سینما و تلویزیون در جدیدترین اثر خود به سراغ ساخت سریالی به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان رفته است. این سریال از بهمن سال قبل کلید خورده و تصویربرداری آن ادامه دارد.
در فصل اول «از سرنوشت» پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی و … نقش‌آفرینی می‌کنند.
کارگردان سریال از سرنوشت در خصوص لوکیشن های مجموعه گفت: لوکیشن ها بیشتر در تهران است ولی چون سریال در سه فصل ساخته می شود و کارگردانی فصل اول با من است ، فصل دوم را علیرضا بذرافشان کار خواهد کرد، در سایر فصل ها لوکیشن تغییر خواهد کرد.
کارگردان «بیست و یک روز بعد» در خصوص موضوع و بازیگران ادامه داد : فیلم درباره یک رفاقت عمیق و طولانی است ، چون ما در دوره ای که زندگی میکنیم که رفاقت ها رنگ و بوی قدیم را ندارد من این قصه جذبم کرد. در خصوص بازیگران حدود ۷۰ درصد بازیگران مشخص شده است و بعد از تکمیل لیست کار آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا