چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی منصور نصیری بازیگر نقش حمید امجدی در سریال زیر خاکی + عکس

بیوگرافی منصور نصیری بازیگر نقش حمید امجدی در سریال زیر خاکی به همراه نکاتی از زندگی شخصی همچنین عکس و اینستاگرام منصور نصیری در این مطلب. سریال زیر خاکی پر مخاطب ترین سریال رمضان ۹۹ بود. یکی از نقش‌های جذاب در سریال زیر خاکی نقش حمید امجدی است. این شخصیت اگرچه حضور کمی در سریال دارد اما بازی خوب منصور نصیری باعث شده نقش در ذهن مخاطبان بماند.

بیوگرافی منصور نصیری بازیگر نقش حمید امجدی
بیوگرافی منصور نصیری بازیگر نقش حمید امجدی

منصور نصیری از جمله هنرمندانی است که در سینما و تلویزیون و همچنین روی صحنه تاتر در رشته‌های مختلف کار کرده و تجربه‌های ارزشمند و زیادی دارد. نصیری پیش ازاین‌که به‌عنوان بازیگر مطرح شود عکاسی فیلم انجام می‌داد و ۵ فیلم را عکاسی کرده است.

این  هنرمند به عنوان بازیگر نیز در سه فیلم کفش‌های میرزا نوروز، جعفرخان از فرنگ برگشته و شب دهم بازی کرده که هر سه این فیلم‌ها در تاریخ سینمای ایران ماندگار شده‌اند و حتما آنها را بارها تماشا کرده‌اید. منصور نصیری علاوه براین به تازگی در فیلم کوتاه مگرالن بازی کرده است. او در تاتر نیز حضور موثری دارد و احتمالا نمایش آرش را با بازی او دیده‌اید.

منصور نصیری بازیگر نقش حمید امجدی در سریال زیر خاکی است. امجدی یک ارتشی است که به برادر فریبرز یعنی فرهاد در تعمیر موشک‌ها کمک می‌کند تا موشک‌ها به خارج از کشور فرستاده نشوند. او گرفتار ماجراهای زیادی می‌شود. نصیری در این سریال با لهجه آذری صحبت می‌کند و خودش نیز آذری زبان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا