چهره هاسلبریتی ایرانی

زندگینامه کامل و عکس های جدید حسن آقا میری روحانی خلع لباس شده

مجله اینترنتی کولاک : سید حسن آقامیری متولد ۱۷ اسفند ۱۳۵۸ در تهران روحانی بود.فارغ التحصیل دروس حوزه تا پایان دوره لمعتین می باشد، او با سخنرانی ها مردم پسند به شدت محبوب و به شهرت رسید ولی حالا او را خلع لباس کردند.

 

 

علاقه اش به حوزه از دوران کودکی با حضور در هیئت شروع شد و از آنجایی که به منبر و هئیت علاقمند بود در همان سال های اول تحصیل سال ۱۳۷۵ بعنوان مبلغ به روستاها می رفت.سید حسن آقامیری سپس وارد یکی از هئیت های مذهبی قم و سخنران آن شد.

از سال ۱۳۸۰ سخنرانی های جدی خود را آغاز کرد.بعد از ورود رسانه های مجازی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرد و پادکست های صوتی منتشر داد، حالا او یکی از سلبریتی های مجازی با ۱٫۳ میلیون فالوور می باشد

 

در ادامه مصاحبه سید حسن آقامیری را بخوانید :

 

من از حوزه نه شهریه می گیریم نه بیمه هستم، خودم رفتم حذف کردم مال الانم نیست، کاسبی خود را دارم و در یک شرکت مشاور هستم و وابستگی به درآمد روحانیت ندارم.

 

الان پادکست هامون معمولا بالای یک میلیون بازدید می خورد، بسه دیگر، کدام برنامه مذهبی تلویزیونی یک میلیون نفر می روند می بینند؟ الان مردم از اینترنت دانلود می کنند و گوش می کنند.من حاضر نیستم بخاطر تلویزیون خود سانسوری کنم

 

اینها با برداشت های غیر منطقی و غیر انسانی از اسلام همه را به هم زدند.اهل بیت آمدند آینه خدا باشند، امام حسین (ع) حر رو تو کسری از ثانیه بخشیده، بعد خدای حسین (ع) میاد هزاران سال تو جهنم آدم ها رو شکنجه بده … !؟

 

من آدم راحتی هستم مثلا با فرزندانم هانی و حلما به پارک بازی، سینما، کنسرت، جنگل و دریا می روم و لباس شخصی هم می پوشم، توی خیابون امکان داره شلوار جین هم پام کنم !!

 

 

سید حسن آقامیری در شبکه اجتماعی خود نوشت :

 

بعد از ۱۰ – ۱۵ سال بردن و آورن و بازداشت کردن و ریختن تو محل کار و … با شکایت دادستان ویژه تهران به ریاست آقای منتظری بالاخره آقایون حکمشون رو صادر کردند، دو سال زندان که البته لطف کردند ۵ سال تعلیقش کردند و خلع لباس دام شدم

 

علت خلع لباس او سخنرانی هایش وی بود …مجله همشهری جوان در سال ۱۳۹۵ او را به عنوان روحانی سال انتخاب کرد.

منبع : فتوکده

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا