چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی زیباترین زن سال ۲۰۱۸

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

زیباترین زن سال

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

زنان

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بیوگرافی زیباترین زن سال ۲۰۱۸

مجله تفریحی هالیوود بوز هرساله طی یک نظرسنجی از میان کاربرانش زیباترین زنان جهان را در اواخر ماه دسامبر انتخاب می کند و در ۱۴ دسامبر نتیجه نظرسنجی را انتشار می کند. 
امسال این رسانه ادعا کرده که بالغ بر ۴ میلیون نفر در این نظر سنجی که از طریق شبکه های اجتمایی صورت گرفته است شرکت کرده اند و نفر اول این لیست غریب به ۱ میلیون رای را به خود اختصاص داده است. 

بیشترین مردمی که در این نظر سنجی شرکت کرده اند از کشورهای (به ترتیب):

ایالات متحده امریکا ،انگلستان ،کلومبیا ،کانادا ،فرانسه ،المان ،تونس ،مکزیک ،اسپانیا ،عربستان سعودی ،

عراق ،ایتالیا ،هند و در اخر ترکیه بوده اند که بیشترین ارا توسط مردمان این کشورها بوده است و همچنین ۵۹% شرکت کنندگان زن و ۴۱% ان مرد بوده اند. 

طبق سال های گذشته مجله hollywood buzz در نظرسنجی جدیدش از بین ستاره های زن دنیا، ۳۰ نفر از زیباترین آنها را در لیست قرار داده است.

نفر اول این لیست، هنرمند با تجربه مونیکا بلوچی است و همچنین مریم اوزرلی در جایگاه ششم قرار گرفته است. 
بدنیست که بدانید معیار این سایت برای انتخاب زیباترین زنان دنیا تنها زیبایی چهره نیست بلکه معیارهای اصلی این نظرسنجی عبارت اند از:

قوی ترین، باهوش ترین، بانفوذترین، محبوب ترین، جذاب ترین و زیبا ترین، زنان موفق در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ 

کیت آپتون

کاترین “کیت” آپتن (به انگلیسی: Katherine “Kate” Upton) (زاده ۱۰ ژوئن ۱۹۹۲) مدل و هنرپیشه آمریکایی است.

کیت آپتون یکی از زیباترین هنرپیشه ها و مدل های جهان است که خوب می داند چطور ظاهر زیبای خود را با پوشیدن لباس ها و اکسسوری های منحصربفرد، در مرکز توجه قرار دهد. این ستاره با سبک آرایش جالب توجه خود تصاویر زیبایی از خود در ذهن طرفدارانش بجای گذاشته است.

وی از زمان حضورش در  Sports Illustrated Swimsuit Issue به شهرت رسید که در آن به عنوان بهترین تازه‌وارد سال (Rookie of the year) معرفی شده بود. همچنین در سال ۲۰۱۲ نیز به عنوان مدل جلد مجله انتخاب شد. همچنین به دلیل شباهت زیادش به مریلین مونرو نام او را بر کیت نهادند.

وی در نظرسنجی که مجله «هالیوود بوز» هر ساله با عنوان «زیباترین زنان دنیا» انجام می‌دهد در سال ۲۰۱۴ رتبه ۲ را با بدست آوردن ۷۰۰ هزار رای به خود اختصاص داد.

در تاریخ ۳۱ اوت ۲۰۱۴ در جریان افشای تصاویر برهنه افراد مشهور به خاطر هک شدن برنامه iCloud شرکت اپل، تعداد زیادی تصاویر برهنه از او در فضای مجازی منتشر شد. در این جریان بیشترین تصاویر برهنه از او منتشر شد.

 عکس لخت کیت اپتون

همچنین در سال ۲۰۱۲ نیز به عنوان مدل جلد مجله انتخاب شد.

همچنین به دلیل شباهت زیادش به merlin monroe نام اورابرکیت نهادن.

وی درنطرسنجی که مجله {هالیوود بوز}هرساله باعنوان {زیباترین زنان دنیا}انجام می دهد درسال ۲۰۱۴رتبه۲رابابدست اوردن ۷۰۰هزار رای به خوداختصاص داد.

کیت اپتون این مانکن زیبارو که بیشترین شهرتش به خاطر زیبایی طبیعی و چهره کلاسیکش است طوری که چهره او یاداور دهه ۴۰ و ۵۰ است و اغلب مردم امریکایی به او عنوان مرلین مونرو را داده اند، کیت در این لیست نفر دوم است و نزدیک به ۷۰۰ هزار رای اورده است.

عکس های جذاب کیت اپتون

عکس های کیت اپتون

عکس های کیت اپتون

عکس های کیت اپتون

عکس های کیت اپتون

این پست توسط بخش زنان مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

زیباترین زن سال

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا