تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

ساعت دقیق پخش و تکرار سریال آچمز

مجله اینترنتی کولاک: سریال آچمز از روز شنبه ۲۲ تیرماه به جای سریال «گاندو» از شبکه سه پخش می شود. «آچمز» هر شب از ساعت ۲۰:۴۵ روانه آنتن می‌شود و باز پخش آن ۳۰ دقیقه بامداد، ۹:۳۰ صبح و ۱۴:۳۰ بعد از ظهر روز بعد است.

این سریال بیانگر داستان فردی به نام مصیب است که پس از سالها می فهمد او تک فرزند خانواده اش نیست و به دنبال گمشده مادرش به تهران سفر می کند اما مصیب به جز این گمشده اش گمشده بزرگ دیگری دارد و آن هم چیزی نیست جز عزت و احترام!

سریال آچمز به کارگردانی مهرداد خوشبخت در ۳۲ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید شده است.

در خلاصه سریال تلویزیونی آچمز آمده است: مصیب تازه پس از چهل و پنج سال می‌فهمد که تنها فرزند خانواده نبوده است. وی برای پیدا کردن گمشده ی سالیانِ دورِ مادرش، راهی تهران می شود اما خودش هم گمشده ی بزرگتری دارد: عزت و احترام!

مصیب مجبور است بین این دو گمشده یکی را انتخاب کند و همین داستان های پیچیده ای برایش بوجود می آورد که او را تبدیل به انسانی دیگر می‌کند.

هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیدمهرداد ضیایی، مهران رجبی، سارا خوئینی ها، بیتا سحرخیز، مهوش صبرکن، پریسا مقتدی، سهندجاهدی، هادی عطایی فر، احمدرضا اسعدی، مونا اسکندری و…از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا