تلویزیون

ساعت دقیق پخش و تکرار مجموعه محله «گل و بلبل ۳ »+تاریخ آغاز

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ساعت دقیق پخش و تکرار مجموعه محله «گل و بلبل ۳ »+تاریخ آغاز

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

«محله گل و بلبل ۳» به مانند فصول قبلی این مجموعه ساختاری نمایشی دارد و همه ماجراهای آن در یک محله خیالی متشکل از خانه‌ها، خیابان‌ها، کوچه‌ها، مغازه‌ها و شهروندانی که هر کدام دغدغه‌های متفاوتی دارند، پیگیری می‌شود. از جمله تغییرات این سری اضافه شدن شخصیت هایی جدید مانند “ملکه سایه ها” ست که در کنار رقم زدن داستان هایی جدید به تبع آن لوکیشن هایی نیز به مجموعه افزوده شده و حال و هوایی نو به برنامه داده است.

موضوعات برنامه حول محور موضوعات اخلاقی و آموزشی و دغدغه های موجود در فضای مجازی بوده و با تدارک روایت‌هایی جذاب و روان می‌کوشد رفتارهای صحیح در محیط خانواده و اجتماع و فضای مجازی را به کودکان بیاموزد.

در این محله خیالی، داریوش فرضیایی،‌‌ بهنوش بختیاری،‌ نعیمه نظام دوست، نادر سلیمانی،‌ امیر نوری،‌ محمد رضا داودنژاد، نصرا… رادش، ملیکا شریفی نیا، ‌فرهاد بشارتی، آرش میراحمدی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی،‌ جواد انصافی، مجید صیادی، مرضیه صدرایی و امیر محمد متقیان در نقش‌های مختلفی همچون عموپورنگ‌، خانم چمنی،‌ آقای خوشحال و … بازی می‌کنند.

این مجموعه از عید سعید قربان هر روز ساعت ۱۹:۰۰ تقدیم مخاطبان شبکه دو سیما می شود.

محله گل و بلبل ۳ کاریست از گروه کودک و نوجوان به تهیه کنندگی مسلم آقاجانزاده، کارگردانی احمد درویش علیپور و نویسندگی محمد درویش علیپور که با اجرای خاطره انگیز داریوش فرضیایی در نقش عمو پورنگ روانه آنتن می شود.

این پست توسط بخش سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ساعت دقیق پخش و تکرار مجموعه محله «گل و بلبل ۳ »+تاریخ آغاز

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا