اخبار داغورزشی

آیا محمد دادکان مدیرعامل پرسپولیس می شود؟ + جدیدترین خبرها

آیا محمد دادکان مدیرعامل پرسپولیس می شود؟ به همراه جدیدترین خبرها از احتمالی مدیرعاملی محمد دادکان در پرسپولیس همچنین اطلاعات تکمیلی. طی روزهای گذشته بحث حضور محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل حسابی داغ شده است.

محمد دادکان
محمد دادکان

بعد از استعفای محمدحسن انصاری‌فرد از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه چند ماهی است که با سرپرست اداره می‌شود. از همان روزی که انصاری‌فرد رفت، صحبت‌های زیادی در خصوص جانشین او شنیده می‌شد. هر روز یک گزینه به عنوان مدیرعامل احتمالی پرسپولیس معرفی می‌شود.

محمد دادکان یکی از گزینه‌های مورد علاقه هواداران برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است. چند سالی است که از دادکان به عنوان گزینه مدیرعاملی پرسپولیس یاد می‌شود، اما هیچوقت این موضوع نهایی نشد. خیلی‌ها اعتقاد دارند دادکان به خاطر نوع مدیریتی که دارد که می‌تواند پرسپولیس را به موفقیت برساند و همان مدیر گمشده سرخ‌پوشان باشد، اما خیلی‌ها هم اعتقاد دارند دادگان مسن است و دیگر نمی‌تواند در سطح پرسپولیس مدیریت کند. دادکان می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی مدیرعاملی باشد.

در جدیدترین خبر شنیده شده ممکن است طی روز‌های آتی جلسه‌ای بین محمد دادکان، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال و مهدی رسول‌پناه، سرپرست کنونی باشگاه پرسپولیس برگزار شود.

در صورتی که این جلسه برگزار شود، احتمالا در آن بحث مدیرعاملی دادکان هم مطرح می‌شود. البته دادکان شروط خاص خود را دارد، اما شنیده می‌شود قرار است چنین جلسه‌ای با همین مضمون برگزار شود. همچنین شنیده می‌شود واسطه این جلسه علی پروین، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا