چهره ها

سروین بیات؛ همسر رضا قوچان نژاد، چه حرفه ای دارد؟+عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

سروین بیات؛ همسر رضا قوچان نژاد، چه حرفه ای دارد؟+عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

از ازدواج سروین بیات؛ خواهر ساره بیات؛ بازیگر سینما با رضا قوچان نژاد مدتی می گذرد. رضا قوچان نژاد در لیگ هلند و باشگاه «هیرنفین» بازی می کند. او به احتمال قریب به یقین در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران قرار خواهد گرفت. سروین بیات اما فعالیت دیگری دارد و به طراحی داخلی مشغول است.

سروین بیات متولد ۲۳ دسامبر در تهران، طراح است. او در دبیرستان رشته گرافیک و هنر خواند سپس بعد از اتمام تحصیلات مدرسه ای به آمریکا مهاجرت کرد و با شورو شوق دنبال هنر و طراحی رفت سپس در دانشگاه واشنگتن دی سی در رشته طراحی داخلی پذیرفته و فارغ التصحیل شد. او خواهر بازیگر معروف ساره بیات است.

سروین بیات خیلی زود با تکمیل دوره آموزش در فنگشوی طراحی داخلی از موسسه نیویورک کارش را آغاز کرد او همچنین از اولین شرکت کنندگان دوره های هانتر دالاس آمریکا با مدرک طراحی درو پنجر است. او صاحب شرکت طراحی داخلی و فنگشوی در آمریکا بنام OPULENCE است.

سروین بیات در فروردین سال ۹۵ با رضا قوچان نژاد بازیکن فوتبال ازدواج کرد. رضا قوچان نژاد متولد  شهریور ۱۳۶۶ در مشهد است و پدر و مادری مشهدی دارد و در زمان کودکی به همراه خانواده‌اش به هلند مهاجرت کرد. وی در رشته علوم سیاسی نیز مدرک دانشگاهی دارد و همچنین استعداد ذاتی در نواختن ویلن برخوردار است.

رضا قوچان نژاد که در هلند بزرگ شده است. هرچند او در سال های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ بازیکن قرضی الکویت و الوکره بود ولی رفت و آمدهایش به انگلیس، گوچی را با سروین بیات آشنا کرد. در دورهمی هایی که ایرانی ها می گرفتند، این دو همدیگر را دیدند. این اتفاق مربوط به یک سال قبل است و شاید دلیل اصلی علاقه این دو به هم، هنر باشد.

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

سروین بیات؛ همسر رضا قوچان نژاد، چه حرفه ای دارد؟+عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا