تلویزیون

سریال دیوار به دیوار در نوروز ۹۷ پخش نمی شود؛ آرماندو جایگزین شد

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

سریال دیوار به دیوار در نوروز ۹۷ پخش نمی شود؛ آرماندو جایگزین شد

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم و سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

شبکه سوم سیما برای نوروز ۹۷ پخش دو سریال را مدنظر قرار داده بود. «دیوار به دیوار» و «آرماندو» مجموعه هایی بودند که قرار بود برای پخش یکی از آنها در نوروز ۹۷ تصمیم گرفته شود. امروز خبر رسید مسئولان شبکه در نهایت رای به پخش سریال آرماندو داده اند.

البته با توجه به اینکه سریال دیوار به دیوار نوروز ۹۶ پخش شده بود، شانس بالایی برای پخش سری دوم در نوروز ۹۷ داشت اما به دلیل آماده نشدن سریال و ادامه فیلمبردای، «آرماندو» که در مراحل پایانی قرار دارد جایگزین آن شد.

ایرج محمدی تهیه کننده «آرماندو» در همین خصوص به بانی فیلم گفته بود: «ما که در حال انجام مراحل پایانی سریال هستیم و تا چند روز دیگر هم سریال آماده است. اما همه چیز به تصمیم مدیران شبکه برمی گردد که کدامیک از این دو سریال را در ایام نوروز پخش کنند. ما که امیدواریم سریال ما در نوروز پخش شود. اما به تصمیم مدیران هم احترام می گذاریم.»

«آرماندو» درباره پسر خوش دل و مهربانی است که تلاش می‌کند مشکلات خواهر و فرزندان خواهرش را برطرف کند، او در این مسیر درگیر موقعیت‌هایی جذاب و نفس گیر می‌شود…

حمیدرضا آذرنگ و مرجانه گلچین در این سریال نقش یک خواهر و برادر را با نام‌های آرمان و صاب جان، عبدالرزاقی نقش مهتاب ایفا می‌کنند.
حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، الیکا عبدالرزاقى، علیرضا استادى، على مسعودى، سحر ولدبیگى، على اوجى، فریبا طالبى، مجید پتکى، شهربانو موسوى، علی اوجی از بازیگران این سریال هستند.

این پست توسط بخش فیلم و سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

سریال دیوار به دیوار در نوروز ۹۷ پخش نمی شود؛ آرماندو جایگزین شد

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا