تلویزیون

سریال محکومین کی پخش می شود ؟ + عکس بازیگران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

سریال محکومین کی پخش می شود ؟ + عکس بازیگران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم و سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سریال محکومین در زمستان ۹۶ در ۳۰ قسمت چهل دقیقه ای از شبکه ی یک سیما پخش خواهد شد.کارگردانی این مجموعه بر عهده ی سید جمال حاتمی می باشد که پیش از این موفقیت چشم گیری با ساخت فیلم لاک قرمز بدست اورده است و بهروز مفید نیز تهیه کنندگی این سریال را برعهده دارد.

خلاصه داستان سریال محکومین

سریال محکومین کاری از گروه فیلم  سریال شبکه ی یک سیما است. در هر قسمت سریال محکومین وابسته به داستان آن قسمت بازیگران متفاوتی جلوی دوربین می روند. ساختار و فیلمنامه ی این سریال متفاوت و جدید است و پیش از این کم تر به این نوع از سبک سریال سازی پرداخته شده است.

 

 

عکس نگین معتضدی در سریال <محکومین>
عکس نگین معتضدی در سریال <محکومین>

کارگردان سریال محکومین کیست ؟

کارگردانی این مجموعه بر عهده ی سید جمال حاتمی می باشد که پیش از این موفقیت چشم گیری با ساخت فیلم لاک قرمز بدست اورده است و بهروز مفید نیز تهیه کنندگی این سریال را برعهده دارد.

 

کدام بازیگران در سریال <<محکومین>> بازی کرده اند؟

بازیگران این سریال عبارتند از:سپیده خداوردی / پژمان بازغی / سیروس گرجستانی / ساغی زینتی / آتش تقی پور / مریم کاویانی / نیما شاهرخ شاهی / کامران تفتی / نگین معتضدی / بهرام ابراهیمی / حسین محجوب / مریم سعادت و شبنم قلی خانی.

 

عکس پژمان بازغی بازیگر سریال محکومین
عکس پژمان بازغی بازیگر سریال محکومین

عوامل <<سریال محکومین>>

عوامل این سریال عبارتند از:محمدرضا سکوت تصویربردار، علی جودی دستیار یک و برنامه ریز، طلا معتضدی، حسین قناعت، محمد عبدی نویسنده، مرتضی پورحیدری طراح صحنه و لباس، علیرضا نیازی صدابردار،‌احسان روناسی گریمور، مسعود مهدوی مدیر تولید،‌سارا مطلق منشی صحنه و …

این پست توسط بخش فیلم و سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

سریال محکومین کی پخش می شود ؟ + عکس بازیگران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا