تلویزیون

سری دوم سریال «سرنخ» کی ساخته می شود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

سری دوم سریال «سرنخ» کی ساخته می شود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

تلویزیون

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

کیومرث پوراحمد قرار است سری دوم سریال «سرنخ» را که پیش از این در دهه ۷۰ ساخته بود به تولید برساند.

وی قرارداد ساخت این سریال را با مرکز سیمافیلم بسته است و می خواهد سری دوم این سریال را به تولید برساند.

«سرنخ» مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کیومرث پوراحمد بود که در سال ۱۳۷۵ در ژانر پلیسی و معمایی ساخته و از شبکه اول سیما پخش شد.

سرنخ ماجراهایی پلیسی است که یک پلیس اصفهانی به نام امیر حسین اوصیا به همراه دستیارش سعی در حل آنها دارد و جهانبخش سلطانی، بهزاد خداویسی و پروین‌دخت یزدانیان بازیگران آن بودند.

نویسنده مجموعه تلویزیونی”سرنخ ۲” معتقد است این مجموعه همچون سری اول آن در تلویزیون ماندگار و با استقبال مخاطبان رو به رو می‌شود.

علیرضا معتمدی در این باره  گفت: فیلمنامه این مجموعه را به تهیه‌کنندگی کیومرث پوراحمد و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه تهران در ۲۶ قسمت نوشتم.

وی در ادامه افزود: شخصیت کارآگاه اوصیا مانند سری اول “سرنخ” رگه‌های طنز دارد و جهانبخش سلطانی این نقش را بازی می‌کند. البته دستیار کارآگاه تغییر کرده است. سری دوم این مجموعه مانند سری اول در تلویزیون ماندگار می‌شود و مخاطبان هم استقبال می‌کنند.

این نویسنده اشاره کرد: مجموعه “سرنخ ۲” به زودی تولید می‌شود، اما هنوز کارگردان آن مشخص نشده است. این مجموعه با داشتن دو ویژگی میان مخاطبان جا باز کرده بود. یکی نگاه انسانی به اتفاق‌ها بود و علاوه بر تعلیق‌هایی که قصه‌های پلیسی باید داشته باشد، به جنبه عاطفی و انسانی قصه هم توجه کرده بود.

این پست توسط بخش تلویزیون مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

سری دوم سریال «سرنخ» کی ساخته می شود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا