چهره هاسلبریتی ایرانی

سلبریتی ها چگونه به سیمرغ داران تبریک گفتند؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

سلبریتی ها چگونه به سیمرغ داران تبریک گفتند؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ویژه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سارا بهرامی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: سلام هر چقدر نوشتم نشد… نشد توضیح بدم چی رو تجربه کردم… خیلی ممنونم از مهرتون… ممنونم که هوای من داشتین… نگاه نازنین مردم بهترین هدیه و ثروت یک بازیگره… سیمرغ بلورین مبارک همه مون باشه.

باران کوثری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: قبل‌تر نوشتم عرق سرد برام چه‌قدر عزیزه، چه‌قدر مهمه، چه‌قدر کنشی فراتر از بازیگری و فیلمسازی و سینماست . عشق کردم از لحظه اول حضورم در این گروه، از شروع تمرین‌ها تا لحظه لحظه فیلمبرداری و هیجان بعدش برای دیدن فیلم و روزهای جشنواره و اکران‌ها و استقبال بی‌نظیر مردم . عیش‌مون کامل شد دیشب! سحر !جسارتت و پشت و جلوی دوربین تحسین می‌کنم مثل همیشه. امیر، رفیق، داداش! من شاهد لحظه لحظه تحقیق‌ها و مشاهده کردن‌ها و تمرین‌هات بودم، زحمت بازیگر نادیده نمی‌مونه. دایی بهرام نازنین! ممنون از حمایت همیشگی‌تون از فیلمسازهای جوون ، سایه‌تون مستدام. محمد نجاریان! مثل من بچه سینما ولی صبور و کوشا. و سهیل بیرقی! برنده واقعی این جشنواره تو بودی با ۵ بازیگر کاندید و دو بازیگر برنده، با فیلمی که از برگزیدگان مردم بود، با صبر و سکوت و متانتی که حتی مدعیان و به سن پیشکسوتان بلد نبودند . در این جشنواره من بیشتر از این پروسه یکساله برام مبرهن شد که ذات فیلمسازی و رسوندن حرف فیلمت به گوش مردم از هر چیزی برات مهم‌تره ، جوون‌های مثل تو ثابت می‌کنن در هم‌نسل‌های من هم فیلمسازان مستقل، مستقل به معنای کلمه وجود دارن ، بدون “ وابستگی “ و حمایت‌های “ ارگانی “. کیف کردم از کار کردن با همه‌تون.

رامبد جوان با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: امیر عزیز و دوست داشتنى همه‌ى ما بچه‌هاى فیلم “قانون مورفى” بهت تبریک مى‌گیم.

مهدی پاکدل با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: امیر عزیز و سحر عزیز مبارکتون و مبارکمون باشه و تبریک به همه برگزیدگان به خصوص دوستان و همکاران فیلم های تنگه ابوقریب و چهارراه استانبول.

بهنوش بختیاری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: تبریک به همکاران جان و دلم….. فقط میخوام بگم آقای حاتمی کیای عزیز….همه ما به شهدا احترام میذاریم……. نه فقط شما…..حرف ما اینه…… شما که با وجود حمایتهای معنوی و مادی فیلم میسازید و عقیدتون رو آزادانه میگید….. کارگردان خوبیم هستید…. سیمرغتونم چند باره گرفتید….. شکایت به خدا میبرید….. پس اون هنرمندی که به خاطر نیم خط انتقادش به وضعیت جامعه…(.در فضای مجازی.)… ممنوع الکار…. ممنوع التصویر‌…. ممنوع الروزی میشود…. راه امرار معاشش رو میبندن…. و حتی بهش نمیگن که چه بلایی سرت اومده….. شکایت به کجا ببرد؟ انتقادهنرمندان دیگر میشود توهین و تهمت و اپوزیسیون و انتقاد شما میشود حرف دل؟ سیمرغ مبارکتان. جای ساعد سهیلی…. جواد عزتی و مهتاب کرامتی و عوامل فیلم لاتاری سخت خالی بود.

مصطفی کیایی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: تبریک به همه بچه های فیلم بابت تمام تلاششون و فرید و سحر عزیز بابت سیمرغ هاشون مبارکتون باشه.

حبیب رضایی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: سیمرغ‌ها نوش جانتان… اینها صاحبان تشویق هستند… و سپاس از اینکه بی طلب از جهان به فردای بهتر نگاه دارند نه به گذشته ای که گذشته…فردا از آن کسانی است که حمایت مردم را داشته باشند ،فقط مردم…و از نای جان برای تک تک شما،ماندگاری در دل مردم را، دعا می کنم.

شبنم مقدمی در اینستاگرامش نوشت: سیمرغ و جایزه، نوش جانِ همه ی دوستانِ برنده… سهمِ ما هم شراکت در شادی و لبخند تان… به امیدِ بهترین، بهترین ها برای دوستانم، سارا بهرامی، سحر دولتشاهی و امیر جدیدی، پیمان معادی، هومن سیدی، سعید ملکان و همه ی دیگر دوستانِ جان، ضمن ِ عرض تعظیم در مقابل ِ جناب هاشم پور. روزگارِ همه گی خوش…حال سینما و همهء ما خوش تر.

لیلا زارع با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: تبریک به دوست همکاران پر افتخارم. سارا بهرامى عزیزم، امیر جدیدى و سحر دولتشاهى نازنینم سیمرغهاى همگیتان مبارک. بى شک با نقش آفرینی هاى عالیتون باعث افتخار سینماى ایران هستین.

هادی حجازی فر با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: سارایِ بهرامیِ نازنین و امیرِ جدیدیِ عزیزم از صمیمِ قلبم خوشحالم که نسلِ جدید و شریف و صادقِ سینمای ایران با حضور و درخششِ شما، دیگر قابلِ انکار نیستند. سلامت باشید و بدرخشید و ما کِیف کنیم.

مهراوه شریفی‌نیا با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: تبریک به همه‌ی عزیزانی که به شایستگی برنده‌ی سیمرغ بلورین و دیپلم افتخار شدند به خصوص سحر نازنین و سارای عزیزم و همینطور تبریک به تک‌تک کاندیداهای عزیز. جای ساعد سهیلی و‌ جواد عزتی هم خالی.

ماهور الوند با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: سحر زیبا و دوست داشتنی مبارکت باشه⁦ مبارک همه عوامل فیلم چهار‌راه استانبول.

این پست توسط بخش ویژه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

سلبریتی ها چگونه به سیمرغ داران تبریک گفتند؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا