چهره هاسلبریتی ایرانی

سلمان فرخنده بازیگر نقش “عماد” در سریال مینو کیست؟+بیوگرافی و عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

سلمان فرخنده بازیگر نقش “عماد” در سریال مینو کیست؟+بیوگرافی و عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ایرانی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سلمان فرخنده بازیگری است که کمتر در سریال های تلویزیونی بازی کرده است. فرخنده در سریال «مینو» نقش “عماد” را بر عهده دارد. او به همراه عباس غزالی و مهدیه نساج سه بازیگر اصلی سریال هستند.

سلمان فرخنده نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۲ در فیلم ۵۰ قدم آخر به کارگردانی کیومرث پوراحمد بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال آسپرین، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سلمان فرخنده محسوب می‌شود، مخصوصا همکاری با هنرمندان باتجربه‌ای همچون بابک حمیدیان، طناز طباطبایی، فرزین صابونی و محسن آفتاب‌سوار توانایی‌های بازیگریش را ارتقا بخشید.

سلمان فرخنده سال ۱۳۹۵ سریال آسپرین نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. شاید مهم‌ترین بخش بیوگرافی سلمان فرخنده بازی در سریال آسپرین بوده است. زندگی حرفه‌ای و بازیگری سلمان فرخنده را باید مدیون اعتماد فرهاد نجفی باشیم.

چرا که اگر فرهاد نجفی به عنوان کارگردان به فرخنده برای بازیگری در سریالش اعتماد نکرده بود، شاید او مسیر سخت‌تری را باید برای دنیای بازیگری خود انتخاب می کرد. از سلمان فرخنده نقل قول شده است که برای بازی خود در سریال آسپرین و همکاریش با فرهاد نجفی به‌عنوان کارگردان ابراز رضایت کرده است.

فرخنده توانست با بازی در سریال آسپرین تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند، مخصوصا همکاری در کنار بازیگران نظیر علیرام نورایی، مجید صالحی، همایون ارشادی و فرخ نعمتی توانست سطح بازیگریش را متحول کند.

سلمان فرخنده علاوه‌بر سریال آسپرین، سال ۱۳۹۶ در سریال بچه مهندس نیز بازی کرده است. سلمان فرخنده نکات خوبی از علی غفاری و محمدجواد کاسه‌ساز کارگردان سریال بچه مهندس آموخت و تجربه ارزشمندی از بازی در کنار هنرمندانی چون بهناز جعفری، ساناز سعیدی، برزو ارجمند و عباس جمشیدی‌فر بدست آورد.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی سلمان فرخنده آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. سلمان فرخنده را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که ۶۰% آثار وی تلویزیونی و ۴۰% آثارش سینمایی است.

در واقع سلمان فرخنده از مجموع ۵ اثری که در کارنامه دارد، در ۳ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال بچه مهندس، سریال آشوب و سریال آسپرین نام‌های و در ۲ اثر در سینما با نام‌های فیلم در مدت معلوم و فیلم ۵۰ قدم آخر بازی کرده است.

 

این پست توسط بخش ایرانی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

سلمان فرخنده بازیگر نقش “عماد” در سریال مینو کیست؟+بیوگرافی و عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا