گوناگون

سهامدار اپل، آیفون ۱۰ نمی خرد!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

سهامدار اپل، آیفون ۱۰ نمی خرد!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

تکنولوژی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

استیو وازنیاک که از بنیان گذاران اپل است و همواره انتقاداتی هم به نحوه عملکرد این شرکت در سال های اخیر داشته، عنوان کرده فعلاً قصد خرید آیفون ۱۰ را ندارد. او همچنین معتقد است آیفون ۸ شبیه آیفون ۶ است.

به گزارش جی اس ام، وزنیاک این موضوع را با شبکه CNBC مطرح کرده، اما علتش را توضیح نداده است: ترجیح می دهم منتظر بمانم و ببینم این گوشی چطور عمل می کند. به دلایلی آیفون ۱۰ نخستین آیفونی است که همان روز اول، گوشیم را به آن ارتقا نمی دهم. البته زنم این گوشی را می گیرد، پس به اندازه کافی نزدیک این گوشی هستم تا ببینم چطور کار می کند.

وزنیاک در حال حاضر از یک دستگاه آیفون ۸ استفاده می کند، هرچند به نظر می رسد این گوشی نیز چندان او را تحت تأثیر قرار نداده است:

من از آیفون ۸ خودم راضی ام، که برای من شبیه آیفون ۷ است. آیفون ۷ هم برایم شبیه آیفون ۶ بود.

وزنیاک همچنین در مورد نحوه عملکرد فیس آی دی و اینکه آیا می تواند آن طور که باید و شاید عمل کند، اظهار نگرانی کرده است. وزنیاک همچنین در این مصاحبه اضافه کرده که این روزها گوشی های هوشمند دیگر چندان او را سر ذوق نمی آورند و او بیشتر به چیزهای دیگری مانند خودروهای الکتریکی علاقه مند شده است.

گرچه وزنیاک قصد خرید آیفون ۱۰ را ندارد، اما تحلیل های بازار نشان می دهد استقبال فوق العاده ای در انتظار آیفون ۱۰ است و اپل تا پایان سال نخواهد توانست میزان عرضه و تقاضا را متعادل کند. علاوه بر این به نظر می رسد دشواری های تولید آیفون ۱۰ بیش از آنچه پیش بینی می شده بوده و گزارش جدیدی که منتشر شده خبر می دهد اپل تا پایان سال ۲۰۱۷ تنها ۲۰ میلیون دستگاه آیفون ۱۰ تولید می کند؛ یعنی نصف تعداد برنامه ریزی شده.

این پست توسط بخش تکنولوژی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

سهامدار اپل، آیفون ۱۰ نمی خرد!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا