اخبار داغ

شایعه جنجالی تبانی در دربی ۸۶؛ ماجرای باخت توافقی پرسپولیس به استقلال چیست؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

شایعه جنجالی تبانی در دربی ۸۶؛ ماجرای باخت توافقی پرسپولیس به استقلال چیست؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

در آستانه دربی ۸۶ پایتخت یک سایت خبری شایعه ای عجیب را در خروجی خود قرار داده است. این سایت خبری مدعی شده مدیران پرسپولیس برای باخت توافقی در دربی به استقلال با همتایان خود در باشگاه رقیب به توافق رسیده اند!

در بخشی از این خبر عجیب نوشته شده است:

« یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس خبر داد؛ در جلسه ای که ۲روز گذشته میان مسوولان دو باشگاه برگزار شد با شکست پرسپولیس در این دیدار موافقت شد تا آقایان به منفعت خود برسند. فوتبالی که با پول می چرخد و احساسات میلیون ها هوادار در آن بی ارزش ترین عنصر ممکن است. از این مدل دربی ها کم نداشته ایم؛ شهرآورد ۸۴ که پرسپولیسی ها یا باید برد دربی را انتخاب می کردند یا قهرمانی!

 

 

این فصل نیز پرسپولیس می تواند رویایی ترین جشن قهرمانی را بگیرد؛ جشن قهرمانی پس از پیروزی در دربی شاید اتفاقی نادر باشد که حالا حالاها تکرار نشدنی باشد. با این حال جای تعجب دارد که سرخ پوشان بر چه اساسی حاضر شدند چنین رکوردی را از دست بدهند! اگر این خبر صحت داشته باشد و نتیجه دربی از قبل تعیین شده باشد باید فاتحه ی ای فوتبال را خواند و دیگر دم از فوتبال پام نزد.

تنها چشم امید پرسپولیسی ها به نافرمانی بازیکنان پرسپولیس در مستطیل است که نتیجه را به نفع خود رقم بزنند…»

البته در صحت این خبر و البته منبع آگاه آن تا حد زیادی تردید وجود دارد! درباره علت تبانی پرسپولیس نوشته شده: «تا آقایان به منفعت خود برسند» مشخص نیست چرا مدیران استقلال درحالیکه این تیم نتایج خوبی در بازی های قبل کسب کرده و در آسیا نیز جزو مدعیان اصلی صعود از گروه است، باید برای برد دربی به رقیب پول بدهند! این مساله با در نظر گرفتن وضعیت مالی وخیم این تیم بسیار بعید به نظر می رسد.

 

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

شایعه جنجالی تبانی در دربی ۸۶؛ ماجرای باخت توافقی پرسپولیس به استقلال چیست؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا