تلویزیون

«شبی با عبدی» کی پخش می شود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

«شبی با عبدی» کی پخش می شود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

برنامه تلویزیونی «عبدی شو» که پیش از این با گروه کارگردانی و تولید «هزار داستان» پیش تولید خود را آغاز کرده بود، عنوانش را به برنامه‌ای با نام «شبی با عبدی» تغییر داد.

همچنین پیش تولید این برنامه تلویزیونی که نگاهی به کارنامه بازیگری اکبر عبدی دارد، روزهای پایانی را پشت سر می‌گذارد و طراحی دکور آن به اتمام رسیده است.

گفتنی است، برنامه تلویزیونی «شبی با عبدی» با اجرای اکبر عبدی و با همکاری محمدرضا شهیدی فرد به عنوان مشاور پروژه برای ایام ماه مبارک ربیع، آذر ماه ۱۳۹۶ به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

اکبر عبدی از پدر و مادری اردبیلی در سال ۱۳۳۹ در محله نازی‌آباد تهران زاده شد و از سال ۱۳۵۸ با دریافت مدرک دیپلم با نمایش‌های آماتوری فعالیت هنری‌اش را آغاز کرد و سپس در سال ۱۳۶۲ به تلویزیون رفت و تاکنون به نقش‌آفرینی در موضوعات مختلفی می‌پردازد. عبدی را بیشتر به خاطر بازی‌های کمدی و طنز می‌شناسند. وی اصالتاً اهل روستای آقاباقر اردبیل است؛ و در هشتم دی ماه ۱۳۹۴ کلید طلایی اردبیل به ایشان تقدیم شد.

از بازی‌های به یادماندنی او می‌توان به فیلم‌های هنرپیشه (محسن مخملباف) و آدم‌برفی (داود میرباقری) اشاره کرد. اکبر عبدی نیمه دوم دهه هفتاد را در سکوت سینمایی سپری کرد و تا حدودی از محبوبیت و شهرت او کاسته شد. بازی او در چند فیلم کمدی در اواخر دهه هفتاد هم خیلی مورد توجه واقع نشد و با وجود اینکه در سال ۱۳۸۰ و در جشنواره بیستم فیلم فجر برای بازی در فیلم نان و عشق و موتور هزار نامزد جایزه شد، اما بسیاری معتقدند که او از دوران اوج خود، یعنی زمانی که از مشهورترین و پولسازترین بازیگران ایران بود، فاصله گرفته است.

اکبر عبدی تاکنون سیمرغ بلورین نقش دوم مرد از هشتمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم مادر ساخته علی حاتمی (۱۳۶۸) و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی‌امین جشنواره بین‌المللی فجر برای نقش‌آفرینی در فیلم خوابم می‌آد ساخته رضا عطاران دریافت کرده و در افتخارات هنری این پیشکسوت سینما و تلویزیون ثبت شده است.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

«شبی با عبدی» کی پخش می شود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا