اخبار داغ

شرایط و زمان ثبت نام سفر به عتبات عالیات در نوروز ۹۸

مجله اینترنتی کولاک: مرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت، از آغاز ثبت نام زائران حسینی به عتبات عالیات در نوروز ۹۸ از امروز شنبه ششم بهمن ماه سال ۹۷ خبر داد.

مرتضی آقایی افزود: متقاضیان اعزام به عتبات عالیات از امروز تا پایان وقت اداری ۱۲ بهمن ماه جاری برای نام نویسی در سامانه حج و زیارت یا یکی از دفاتر مجاز سراسر کشور فرصت دارند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت، اظهار داشت: اعلام نتایج قرعه کشی متقاضیان سفر به عتبات عالیات نیز متعاقباً از طریق سامانه سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه متقاضیان سفر به عتبات عالیات می‌توانند برای ثبت نام به یکی از ۲۴۰۰ دفتر مجاز و تحت پوشش سازمان حج و زیارت در سراسر کشور مراجعه کنند، تصریح کرد: این دوره از سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند ماه جاری آغاز و تا ۸ اردیبهشت ماه ۹۸ ادامه خواهد داشت.

آقایی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته و نیز با هدف ایجاد هرچه بیشتر رفاه حال زائران نوروزی عتبات عالیات از متقاضیان این سفر معنوی می‌خواهیم با توجه به استقبال همه ساله مردم در این ایام، نام نویسی و تکمیل پرونده خود را به روزهای پایانی ثبت نام موکول نکنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا