اخبار داغ

شرور درگیری با سلاح سرد در مخفیگاهش دستگیر شد +جزئیات

مجله اینترنتی کولاک :رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی با اشاره به دستگیری شرور درگیری کیانشهر گفت: این متهم سابقه‌دار با همکاری سایر همدستانش یکی از شهروندان را از نواحی مختلف بدن مصدوم و نظم عمومی را برهم زده بود.

 

 

 سرهنگ هومن نیک‌‌قلب با اعلام این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه تعدادی از افراد شرور با پرسه‌‌‌زنی در محدوده خیابان سیامک و خرید از دستفروشی باعث سد معبر و ترافیک خودروها شده‌‌‌اند و با اعتراض شهروندان با نزاع دسته‌‌‌جمعی یکی از شهروندان را مصدوم کرده‌‌‌اند؛ بلافاصله تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی به آدرس اعلام شده اعزام شد.

وی با اشاره اینکه پس از مصدومیت شهروند، متهم اصلی پرونده به همراه سایر همدستانش از محل متواری شده بود، اظهار داشت: بلافاصله شهروند مصدوم برای درمان و فوریت‌‌های پزشکی به بیمارستان اعزام و تحقیقات پلیسی آغاز شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی ادامه داد: در همان تحقیقات اولیه، ردپایی یکی از شرور کیانشهر که دارای ۱۸ سابقه کیفری در جرائم مشابه بود، شناسایی و تحقیات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه وی ادامه یافت.

نیک‌قلب با بیان اینکه این متهم که پس از ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد، قدرت نمایی، موجب رعب و وحشت و برهم زدن نظم عمومی در محله کیانشهر شده بود، تصریح کرد: در نهایت در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه ششم امنیت عمومی منتقل شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات پلیسی و شناسایی سایر همدستان وی خاطرنشان کرد: با دستور قضائی این متهم سابقه‌‌دار روانه زندان شد./ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا