اخبار داغ

شوهرم من و شاهرخ را در حین رابطه پنهانی دید

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

شوهرم من و شاهرخ را در حین رابطه پنهانی دید

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

حوادث

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

وقتی خیانت زن ۳۱ساله به نام ملیحه نزد شوهرش لو رفت او در برابر شکایت قاطعانه قرار گرفت تا اینکه دستگیر شد و به بازپرس گفت: شوهرم مرا به خاطر خیانتی که به او کرده ام هرگز نخواهد بخشید. زندگی من در حالی متلاشی شده است که اکنون به مواد مخدر صنعتی هم آلوده شده ام.

رابطه پنهانی ملیحه و شاهرخ چگونه لو رفت؟

زن جوان ادامه داد: ۱۴ساله بودم که پدر و مادرم تصمیم گرفتند مرا به عقد پسرخاله ام دربیاورند و من هم در حالی که هیچ علاقه ای به او نداشتم مجبور به ترک تحصیل و ازدواج با منصور شدم. روزی که به مادرم گفتم من می خواهم درس بخوانم و هیچ علاقه قلبی به منصور ندارم، او گفت علاقه در طول زندگی ایجاد می شود. با همه این ها رابطه من و پسرخاله ام بسیار سرد بود در حالی که ۲فرزند هم به دنیا آورده بودم، اما نمی توانستم او را به عنوان همسرم بپذیرم .

تا این که ۳سال قبل به طور اتفاقی با مردی آشنا شدم که او نیز مدعی بود رابطه خوبی با همسرش ندارد. اوایل رابطه من با شاهرخ فقط به صورت تلفنی و گاهی دیدار در خیابان بود، اما مدتی بعد حرف های فریبنده او بر من تأثیر گذاشت به طوری که یک شب او را در غیاب همسرم به منزلم دعوت کردم. در این مدت شاهرخ به طور پنهانی و با این ادعا که مصرف شیشه تو را از غم و غصه های زندگی نجات می دهد، مرا به موادمخدر آلوده کرد و من برای این که نمی توانستم هزینه های تأمین مواد را از همسرم بخواهم مجبور بودم تا او را به منزلم دعوت کنم که در کنار او بتوانم از مقداری موادمخدر که به همراه می آورد استفاده کنم اما یک شب همسرم که سر کار رفته بود به طور ناگهانی به منزل بازگشت و با دیدن مرد غریبه در منزل با پلیس تماس گرفت.

بنابه این گزارش؛ زن خیانتکار با قرار بازداشت روانه بازداشتگاه شد و پلیس ماموریت یافت تا شاهرخ را به دام اندازد.

این پست توسط بخش حوادث مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

شوهرم من و شاهرخ را در حین رابطه پنهانی دید

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا