چهره هاسلبریتی خارجی

«شین لیم» شعبده باز و برنده مسابقات گات تلنت ۲۰۱۸ کیست؟+عکس و بیوگرافی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

«شین لیم» شعبده باز و برنده مسابقات گات تلنت ۲۰۱۸ کیست؟+عکس و بیوگرافی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

مسابقات بزرگ استعداد یابی آمریکا(آمریکاز گات تلنت) در سال ۲۰۱۸ به پایان رسید و در نهایت «شین لیم» موفق شد با برده شدن در مرحله پایانی به جایزه بازرگ این رقابت ها برسد.

شین لیم ۲۶ ساله در ۲۵ سپتامبر سال ۲۹۹۱ به دنیا آمده است. او در کانادا و از والدینی سنگاپوری متولد شده است و در حال حاضر تابعیت کانادا و آمریکا دارد. اصالت شین لیم چینی است.

شین وقتی پدرش تحصیلات خود را در کانادا دنبال می کرد، در این کشور متولد شد. بعد از تحصیلات پدر او همراه با والدینش در کودکی به سنگاپور رفت و سپس در سن ۱۱ سالگی به کانادا بازگشت. شین تحصیلاتش را در زمینه موسیقی انجام داده و نوازنده سازهای ویولن و پیانو است.

شین که در کودکی به بیماری خاصی دچار شده بود برای اولین بار و با یک ترفند و تردستی ساده از سوی برادرش با شعبده بازی آشنا شد. او به سرعت به شعبده بازی و تردستی علاقه پیدا کرد و هر روز سعی می کرد از طریق فیلم های آموزشی با تردستی های مختلف آشنا شود.

شین تا بدینجا در مسابقات معتبر تردستی و جادوگری شرکت کرده بود و مقام هایی هم کسب کرده بود. اما در سال ۲۰۱۵ و در مسابقه جهانی تردستی با کارت موفق شد مقام اول را کسب کند.

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

«شین لیم» شعبده باز و برنده مسابقات گات تلنت ۲۰۱۸ کیست؟+عکس و بیوگرافی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا