اخبار داغ

طبق اعلام «مارکا»؛ایران در گروه مرگ جام جهانی ۲۰۱۸ قرار ندارد!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

طبق اعلام «مارکا»؛ایران در گروه مرگ جام جهانی ۲۰۱۸ قرار ندارد!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بعد از قرعه کشی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و مشخص شدن حریفان ایران، بسیاری از کارشناسان معتقدند تیم ملی ایران در گروه مرگ مسابقات جام جهانی قرار گرفته است. جایی که ایران در گروه B این رقابت ها باید به مصاف رقیبانی چون اسپانیا، پرتغال و مراکش برود.

صرف نظر از سخت بودن این گروه و قدرت بالای حریفان ایران، باید گفت گروه مرگ معمولا به گروهی گفته می شود که حریفان به لحاظ آمادگی  و قدرت در یک رده باشند. مشخص است که در گروه B تیم های اسپانیا و پرتغال دست کم به لحاظ رتبه در رنکینگ فیفا و سابقه در رده هایی بالاتر از ایران و مراکش قرار می گیرند. بنابر این از دید ناظران و کارشناسان فوتبال این گروه نمی تواند وجاد شرایط گروه مرگ باشد.

اما به راستی گروه مرگ جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه کدام گروه است؟

نشریه و سایت معتبر مارکای اسپانیا دقایقی بعد از قرعه کشی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و گروه مرگ را معرفی کرد. این رسانه در ابتدا به همگروهی تیم ملی این کشور با ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ واکنش مثبتی نشان داد.

نشریه مارکای اسپانیا درباره همگروه شدن تیم ملی این کشور با ایران در گروه دوم که پرتغال و مراکش میز در آن حضور دارند، نوشته است: دومین حریف اسپانیا ایران خواهد بود، تیمی که در ادوار اخیر معمولاً جزو تیم‌های صعود کننده به جام جهانی بوده اما بعید به نظر می‌رسد که این تیم بتواند تهدیدی جدی برای مردان خولن لوپتگی باشد!

ایران در پنجمین حضور در جام جهانی، تحت هدایت سرمربی قرار دارد که سابقه کار در لیگ ما را دارد و شناخته شده است؛ کارلوس کی‌روش.

مارکا در ادامه نوشته است: ایران به دنبال آن است که حداقل یک پیروزی کسب کند تا با سر بالا روسیه را ترک کند. روز چهارشنبه ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد) ساعت ۲۰ به وقت محلی در کازان، ایرانی‌ها مقابل اسپانیا محک خواهند خورد.

این نشریه در ادامه در خصوص گروه مرگ رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفته گروه D که در آن تیم های آرژانتین، کرواسی، ایسلند و نیجریه به مصاف هم خواهند رفت گروه مرگ خواهد بود!

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

طبق اعلام «مارکا»؛ایران در گروه مرگ جام جهانی ۲۰۱۸ قرار ندارد!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا