سرگرمی

طنز مفقود شدن سعید مرتضوی؛ طفلی به نام سعید گم شده!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

طنز مفقود شدن سعید مرتضوی؛ طفلی به نام سعید گم شده!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سرگرمی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

اظهارات سخنگوی قوه قضائیه که به صورت تلویحی به مفقود شدن «سعید مرتضوی» اشاره کرده بود، واکنش های زیادی در فضای مجازی و محافل سیاسی داشت. این سوژه همچنین دستمایه طنز نویسان هم قرار گرفت.

روزنامه شرق نوشت: در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ سخنگوی قوه قضائیه با دانشجویان بود که محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه خراسان درباره جلب مرتضوی گفت: «حکم جلبش صادر شده ولی هنوز متأسفانه گیرش نیاورده‌اند، حالا نمی‌دانم چطور هست!»

این درحالی‌ است که روزنامه خراسان چند روز پیش‌تر به نقل از منبعی مطلع نوشته بود: «قوه قضائیه در زمان خودش این کار را انجام می‌دهد. وی اکنون تحت نظر است».

تسنیم در همین گزارش با وکیل پرونده تأمین اجتماعی مرتضوی هم گفت‌وگو کرد. رضا جعفری مدعی شد که شش ماه است که با موکل خود حتی تماس تلفنی هم نداشته است.

حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهوری، نیز با توییتی به این بحث‌ها واکنش نشان داد: «مراقب باشیم مرتضوی خاوری نشود؛ نه فرار کند و نه فراری داده شود. او حامل رازهای سر به مهر فراوانی است. بدون او تاریخ قضائی ایران در طول بیش از یک دهه پنهان خواهد ماند».

این پست توسط بخش سرگرمی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

طنز مفقود شدن سعید مرتضوی؛ طفلی به نام سعید گم شده!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا