اخبار داغ

عاقبت پرونده شکایت از امید زندگانی به دلیل تجاوز از زبان خودش

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

عاقبت پرونده شکایت از امید زندگانی به دلیل تجاوز از زبان خودش

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ویژه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

امید زندگانی با اشاره به این که پس از مدت ها به صحنه تئاتر برگشته است توضیح داد: زمانی که حامد غنی در خصوص این نمایش با من صحبت کرد تمام قواعد من شکسته شد، به دلیل اینکه من منتظر نمایشنامه‌ای بودم که کارگردان میزانس آن را می چیند اما با کاری رو به رو شدم که جز تفکر کارگردان چیز دیگری پشت آن نبود. این برای من تجربه خوبی بود که بدانم آیا بدون هیچ هم می‌توان چیزی ایجاد کرد یا نه؟ ما در ابتدا  فقط با طرح و یک سیناپس چند خطی رو به رو شدیم اما بعد از مدتی به چند صفحه کوتاه از نمایشنامه تبدیل شد. پس از آن در قالب نمایشی با موضوع فضای مسمومی در دنیای مجازی، غیرقابل ایمنی و غیرقابل دفاع در آمد.

بازیگر «عملیات ۱۲۵» درباره پروسه پیوستنش به این نمایش گفت: با صحبت‌ها و جلساتی که با دوستان داشتیم و همچنین خانم بروجردی به عنوان نویسنده و کاتب هنری با ارائه نظرات، نمایشنامه‌ای در یک فضای تقریبا نمادی شیطانی، خیر، شر و رئال شکل گرفت. این نمایش شامل داستانک‌هایی است که در هر کدام از آن‌ها ریشه‌های مشترکی از فضای مجازی، ارتباطات شکل گرفته، مضرات و آسیب‌هایی که در آن وجود دارد دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چرا مدتی است در تلویزیون حضور ندارد؟ گفت: تلویزیون باید بخواهد که ما افتخار همکاری با او را داشته باشیم؛ به هر حال خانه تلویزیون خانه بزرگتری است و تریبون وسیع تری دارد. از این رو مدیران و مسئولان باید تصمیم بگیرند که کدام کارگردان و تهیه کننده مناسب کدام شبکه و تصویر هستند و به نسبت آن از افراد استفاده کنند. من هم این را به عهده مسئولان و مدیران سیما می‌گذارم و در این قضیه نمی‌خواهم خیلی خود نمایی کنم.

زندگانی درباره عدم حضورش در عرصه تئاتر افزود: من بنا به دلایلی اصلا در تئاتر کار نمی‌کردم اما زمانی که حامد غنی با من تماس گرفت به نظرم کار دشواری بود اما به هر حال آن را پذیرفتم زیرا سبک و سیاق این نمایش با همه نمایشنامه‌ها متفاوت است به تاثیرات مخرب و منفی فضای مجازی اشاره دارد.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از این مدتی روی صحنه رفتن برایش دشوار نیست؟ گفت: این سوال دلسوزانه است اما وقتی که چیزی در خون آدم نفوذ می‌کند تبدیل به عادت می‌شود. برای من که از ۱۳ سالگی روی صحنه تئاتر بودم به جز تحصیلات و کلاس‌هایی که گذرانده ام، تجربیات ناخودآگاهی به دست آورده‌ام که باعث می‌شد دلتنگ تئاتر شوم و شاید هم اعتیاد مثبتی به آن دارم. در واقع تئاتر عادتی است که دوست داریم همیشه روی صحنه باشیم نه اینکه از آن بترسیم.

بازیگر سریال«بمب خنده» گفت: همانطور که خیلی از اصحاب رسانه می‌دانند مثل خیلی از همکاران ما یا حتی سیاسیون، ورزشکاران و افرادی که مردم نسبت به آن‌ها توجه بیشتری دارند این افراد از زهر و سم فضای مجازی بی‌نصیب نماندند. مثل خود من که اخیرا شرایطی برایم ایجاد شده و به طور قانونی در حال پیگیری هستم. فضای مجازی مثل عقربی شده که خودش را کم کم نیش می‌زند، مردم دیگر فضای مجازی را یک محل مورد اعتماد نمی‌بینند و اغلب برای سرگرمی از آن استفاده می‌کنند.

چندی پیش خانمی از امید زندگانی به دلیل تجاوز  شکایت کرده که این خبر جنجالی حواشی زیادی در پی داشت. زندگانی در پاسخ به اینکه آیا این پرونده مختومه اعلام شده یا نه؟ گفت: در این مورد من به قوانین قوه قضایه استناد می‌کنم؛ اولا اگر جرم یا مجازاتی و یا اتهامی به شخص زده شود جز نامه قضایی حق افشا وجود ندارد. دوم اینکه اگر جرمی محرز هم شده باشد اما در فضای مجازی پخش شود خودش جرم است. همچنین اگر جرمی در فضای قانونی ما احراز نشده باشد و به عنوان تهمت در فضای مجازی پخش شود بازهم جرم محسوب می شود. من در هر دو شکل از خاطی و خاطیان شکایت کردم و پلیس فتا پیگیر این مساله است.

او در پایان بیان کرد: آن زن در حال حاضر تحت نظر پزشکی قانونی و تست روانشناسی است و تا حصول نتیجه من در این باره پاسخی نمی‌دهم.

این پست توسط بخش ویژه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

عاقبت پرونده شکایت از امید زندگانی به دلیل تجاوز از زبان خودش

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا