چهره هاسلبریتی خارجی

عالیا بات در نقش یک خواننده

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

عالیا بات در نقش یک خواننده

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

عالیا بات بازیگر مستعد و پرتلاش بالیوود به تازگی تائید کرده است که در فیلمی با کارگردان فیلم موفق ‘Bareilly Ki Barfi’ آشوینی تیواری  در یک فیلم طنز تجاری همکاری خواهد کرد.  او که تیواری را یک کارگردان بی نظیر خطاب کرد گفت خیلی هیجان دارد که بعد از مدت‌ها بازی در نقش‌های جدی در یک فیلم سبک‌تر و سرگرم کننده حضور پیدا کند.

این بازیگر ۲۵ ساله که توانسته طی پنج سال فعالیت در سینما جایگاه محکمی برای خود در صنعت بالیوود به دست بیاورد نقش یک خواننده را در این درام خانوادگی ایفا خواهد کرد. یک منبع خبری معتبر در این خصوص چنین گفت: اگرچه این فیلم کاری تجاری و سرگرم کننده است اما مسیر زندگی کاراکتر عالیا را نشان خواهد داد که برای رسیدن به آرزویش و تبدیل شدن به یک خواننده بزرگ متحمل چه دشواری‌های شده است است.

همسر آشوینی تیواری، فیلمساز مطرح نیتش تیواری نگارش این فیلمنامه را انجام می‌دهد. درحالیکه عالیا بات خودش تجربه خوانندگی در کارهایی همچون “هامپتی شرما کی دولهنیا”، اورتا پنجاب” و “بدرینات کی دولهنیا” را دارد این اولین بار است که نقش یک خواننده را جلوی دوربین ایفا خواهد کرد. عالیا بات در حال حاضر دو فیلم ” ‘Brahmastra’ کار ایان موکرجی در مقابل رنبیر کاپور و پروژه درام تاریخی ‘Kalank’ ساخته آبیشک ورمان در مقابل وارون داوان را در دست دارد. بعد از اتمام این دو فیلم، او کار خود را در فیلم تیواری آغاز خواهد کرد. عالیا در حال حاضر فیلم “راضی”‌را روی پرده سینما دارد که با استقبال خوبی از سوی مخاطبین مواجه شده است.

ترجمه: سمیرا فیض‌آبادی

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

عالیا بات در نقش یک خواننده

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا