تلویزیون

عبدی شو برنامه جدید شبکه نسیم با اجرای اکبر عبدی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

عبدی شو برنامه جدید شبکه نسیم با اجرای اکبر عبدی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

 

شبکه ی نسیم که در چند سال اخیر با محتوای جذاب و برنامه های جدیدش در بین مردم بسیار محبوب شده است.اکنون بعد از پخش برنامه های موفق مثل دورهمی و خندوانه و کتاب باز و شب کوک و……… درحال ساخت برنامه ای با محتوای کاملا متفاوت با حضور بازیگر مشهور و محبوب مردم ایران اکبر عبدی است.

عبدی شو
عبدی شو

عبدی شو برنامه جدید شبکه نسیم با اجرای اکبر عبدی

شبکه نسیم که با برنامه خندوانه، دورهمی، شب کوک،کودک شو و کتاب باز پای هنرمندان سینما را به رسانه ملی باز کرد، همچنان در ایده تولید برنامه خلاق است و در رقابت با سایر شبکه ها در صدر جدول ایستاده است. جای اکبر عبدی که سال هاست در ژانر طنز و کمدی فعالیت دارد و یکی از چهره های شناخته شده کمدی ایران است در نسیم خالی بود که او هم به زودی به جمع نسیمی ها می پیوندد.

حالا با ساخت برنامه ی عبدی شو شور جدیدی در شبکه ی نسیم به پا کرده است
برنامه ی عبدی شو محتوایی شاد و سرگرم کننده بررای مخاطبانش دارد واقعا جای چنین برنامه ای در بین برنامه های شبکه ی نسیم خالی بود.
عبدی شو یک برنامه طنز و شامل اجراهای استندآپ کمدی است که قرار است اکبر عبدی آن را اجرا کند. حضور این بازیگر طناز دراین برنامه موجب افزایش روزافزون تماشاچیان و علاقمندان به برنامه ی عبدی شو میشود.
برنامه تلویزیونی «عبدی شو» به کارگردانی محمد فواد صفاریان پور و مریم نوابی نژاد و تهیه کنندگی جواد فرحانی و کمال طباطبایی از ابتدای ماه اذر هر شب روی آنتن می‌رود.

همچنین این شبکه در تدارک تولید سری جدید برنامه «دورهمی و خندوانه است که بعد از مراحل پیش تولید و ساخت دکور، ضبط این برنامه ها​ آغاز می‌شود.

جزئیات پخش برنامه عبدی شو اکبر عبدی محصول شبکه نسیم
شبکه ی نسیم بعد از برنامه های موفق خندوانه که در چهار فصل تولید شد و فصل پنجم برنامه خندوانه نیز در بهار ۹۷ تولید خواهد شد و همچنین برنامه دورهمی که با اجرای مهران مدیری توانست مخاطبات زیادی را به تلویزیون و شبکه نسیم جذب کند ، با برنامه جدید عبدی شو با اجرای اکبر عبدی قرار است در تلویزیون میزبان مردم باشد .
با پخش برنامه ی عبدی شو شور و حالی تازه وارد شبکه ی نسیم می شود. اکبر عبدی که سال های سال است با سریال ها ی تلوزیونی و سینمایی اش جای خودش را میان دل های ایرانیان باز کرده قطعا حضور او در این برنامه جریان مثبت و مفیدی خواهد بود.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

عبدی شو برنامه جدید شبکه نسیم با اجرای اکبر عبدی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا