چهره هاسلبریتی خارجی

عطرهای مورد علاقه بازیگران مطرح بالیوود را بشناسید+معرفی و عکس

 

مجله اینترنتی کولاک؛ ترجمه: سمیرا فیض آبادی – نوع عطری که استفاده می کنید می تواند گویای شخصیت شما باشد و این خیلی مهم است که پولتان را برای خرید یک عطر خوب و مناسب هزینه کنید.  ستاره‌های سینما معمولا زندگی پرزرق و برقی دارند و قطعا سبک زندگی ملوکانه‌ای دارند.

 

  1. پریانکا چوپرا

Trussardi Donna Eau de

پریانکا چوپرا را حتما باید بشناسید او چهره بین‌المللی سینمای هند است که به تازگی هم به خاطر ازدواج پرسروصدایش با خواننده و بازیگ هالیوود، نیگک جوناس در راس اخبار قرار داشت. پریانکا عاشق رایحه‌ی عطر تروساردی دونا می‌باشد. این ادکلن ترکیبی است از شکوفه های پرتقال، جوشانده گل یاس، چوب سدر و آب گل لیلیوم. بد نیست این عطر را امتحان کنید حتما از بو و رایحه آن خوشتان خواهد آمد.

 

 

  1. آیشوریا رای بچن

Clinique’s Happy

زیبایی و شکوه آیشواریا رای چیزی است که تحسین همه را برمی‌انگیزد و همیشه بسیار زیبا و آراسته در مجامع عمومی ظاهر شده است. بوی خوش عطر مورد علاقه او، این شخصیت جذاب همان چیزی است که می‌تواند شما را نیز جذاب‌تر کند. «کلینیک هپی» رایحه‌ای انرژی بخش دارد که برگرفته از گریپ فورت یاقوتی قرمز، ترنج و گل ابریشم بهاری است.

 

  1. دیپیکا پادوکن

Estée Lauder’s Modern Muse Eau de

دیپیکا پادوکن هنرپیشه جذاب بالیوود عاشق بوی این عطر سحرانگیز است. «مدرن میوز» برندی است که دیپیکا سالهاست از بوی ماندگار و آرامش بخش آن لذت می‌برد. این عطر ترکیبی جذاب از گل یاسمن و چوب‌های خوشبو براق و حساس دارد. این تازه عروس بالیوود یکی از چهره‌های خوش ذوق و خاص بالیوود است و انتخاب عطر او هم قطعا می‌تواند آن قدر خاص باشد که شما را ترغیب به امتحان عطر مورد علاقه و استفاده‌ی او بکند.

 

  1. عالیا بات

Bleu de Chanel

عالیا بات بازیگر نسل جدید بالیوود است که جسارتی مثال زدنی دارد و همن جسارت او و انتخاب‌های بی عیب و نقص او چه در عرصه بازیگری و چه در وجوه دیگر او را در رتبه‌ای بالاتر از هم دوره‌ای های خود قرار داده‌است. عالیا رایحه عطرهای مردانه را بیشتر دوست دارد. «بلی چنل» که آمیخته از  مرکبات و چوب‌های خوش رایحه است به خوبی زیبنده  شخصیت عالیا می‌باشد.

 

  1. سونم کاپور

Tom Ford’s Black Orchid

سونم کاپور معروف به فشنیستای بی رقیب بالیوود در زمینه فشن  و سبک پوشش بی رقیب است. این تازه عروس دیگر بالیوود عاشق رایحه عطر «بلک ارکید» است. این عطر ترکیبی لوکس از عصاره گل یاسمن فرانسوی، ترافل سیاه، عصاره انگور سیاه، رایحه چوبی، شکلات تلخ، وانیل و درخت گل حنا است و ادغام این همه عصاره‌های گوناگون در کنار هم یک بوی بسیار دلربا و خوشایند شکل داده‌اند. بدون شک این عطر یکی از آن عطرهایی است که آدم را وسوسه می‌کند یک بار آن را امتحان کنیم.

 

  1. انوشکا شرما

Dolce and Gabbana’s Light Blue

نقش‌های جذاب و به یادماندنی این هنرپیشه مطرح را در فیلم‌های موفق همچون «ربنه بنادی جودی» و «لیدیز ورسز ریکی بهل» باید دیده باشید. او همسر بهترین بازیکن کریکت تیم ملی هند، ویرات کوهلی است. همسر او در کنار دیپیکا پادوکن از سوی یک مجله معتبر، به عنوان ارزشمندترین چهر‌ه‌های سال ۲۰۱۸ هند معرفی شدند. انوشکا رایحه عطر «دولس گابانا» را خیلی دوست دارد و معمولا از این عطر استفاده می‌کند. این عطر رایحه‌ای آرام از سدر و لیمو دارد.

 

  1. کرینا کاپور خان

Jean Paul Gaultier Classique

یکی از لوکس‌ترین و متمایزترین چهره‌های سینمای هند، کرینا کاپور نوه راج کاپور است. زندگی ملوکانه  کرینا همان چیزی است که زیاد در پست‌های ایستاگرام وی مشاهده کرده‌ایم و این گیرایی پر زرق وبرق را در پسر بانمک ۲۰ ساله‌اش، تیمورعلی خان هم به وفور می‌بینم.کرینا رایحه عطر «گالتیر کلسیک» را می‌پسندد. این عطر خوشبو هم رایحه‌ای از گل رز، ارکیده، عصاره سدر و نارگیل دارد که درکنار بوی دلپذیر  و مطبوعی شکل داده‌اند.

 

  1. کاترینا کایف

Narciso Rodriguez For Her

کاترینا کایف یکی از هنرپیشه‌های موفق و پرطرفدار بالیوود است که اصالتا اهل لندن است. غالبا حضور او در یک فیلم عامل موفقیت آن فیلم می‌شود. محبوبیت و دوست داشتنی بودن این بازیگر شاید دلیلی باشد تا عطر مورد علاقه او را هم دوست داشته باشید. رایحه خاص زنانه این عطر برگرفته از عصاره گلهایی خوشبو با مشک و عنبر می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا